Re: Uzależnienie

From: JotHa <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Uzależnienie
Date: Wed, 31 Mar 2004 07:30:25 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@81.210.32.20

Użytkownik Ania napisał:
> Stwierdzam wszem i wobec że jestem uzależniona od szydełka. Dzisiaj
> skończyłam 20- ty strój plażowy i naprawdę miałam dość szydełkowania, ale po
> 2 godzinkach zaczęłam się rozglądać za czymś do zrobienia. No i moje
> koleżanki stwierdziły że jestem uzależniona i to w stopniu nie uleczalnym
> skoro po szydełkowaniu 16h na dobę przez tydzień nie mam jeszcze wstrętu do
> szydełka.

Boze, Aniu, jak ja Cie rozmiem :D
Jak juz sie dorwe do nici, to moge jechac non-stop. A jak robotka sie
konczy, to jestem niepocieszona, ze koniec. Wiem, ze to sprzecznosc, bo
przeciez sie czeka niecierpliwie caly czas podczas dlubania na jej
koniec ! :( A najgorsze sa chwile, kiedy czasowo nie ma w co rak
wlozyc... Tzn sa pomysly, ale ich realizacja nie moze nastapic
blyskawicznie.
Na szczescie, a moze i nieszczescie czasami cos poszyje, czy porobie na
drutach, albo pokrzyzykuje jeszcze...
Ale najgorszym - mimo wszystko ! - uzaleznieniem jest zbieractwo ! To
jest jak obled ! Nie wiem, czy Wy macie podobnie, ale mnie sie zdarzy
mimo np. posiadania wzorwo, nie do konca umiec sie zdecydowac na
robienie akurat wlasnie tego. Czesto jeszcze wydaje mi sie, ze trzeba
szukac, bo nie wiem, co zrobic ! :-)))

Sa jakies grupy wsparcia ? :))))

Pozdrawiam
Asia