Re: Vilcacora i dieta optymalna

Data: 2000-04-14 12:43:34
Temat: Re: Vilcacora i dieta optymalna
Od: "Jacek" <o...@p...com>

"Cosa" <c...@p...onet.pl> wrote in message
news:pUAJ4.6174$DB2.130668@news.tpnet.pl...

.

> [...]
> zobaczymy.....
> A do tego czasu , razem ze swoimi współwyznawcami guru Kwaśniewskiego
> , nie zawracajcie dupy i w głowach ludziom, którzy szukają tu
> wiadomości z dziedziny medycyny, często dla nich bardzo ważnych.
> Dla mnie dopóki ,doputy nie przeprowadzi się badania na szerokiej
> grupie ludności , w różnych krajach , i gdy dopiero badania te
> potwierdzą skuteczność DO - nie będzie ona ani lekiem , ani prewencją.
> I naprawdę nóż w kieszeni się otwiera gdy jakiś debil twierdzi że DO
> leczy stwardnienie zanikowe boczne , czy SM.

Ale leczy się w ten sposób te i inne choroby :) i nic na to nie poradzisz!!!

> Ludzie opanujcie się i przestańcie wciskać innym kit - DO nie leczy
> ani cukrzycy , ani wymienionych obok chorób neurologicznych , ani też
> innych chorób.
> To że nie spożywa się węglowodanów nie zwalnia organizmu z obowiązku
> używania insuliny.

Oczywiście że odrobina insuliny jest potrzebna, i najczęściej chory na
cukrzycę ma jej tyle aby organizm normalnie funkcjonował, ale juz nie ma jej
dość aby walczyć ze skokami poziomu cukru które funduje się po spożyciu
wysokowęglowodanowych posiłków.