W proch się obrócisz

51. Data: 2009-12-17 11:41:18

Temat: Re: W proch się obrócisz
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Proszę bardzo jak do północy 10 osób napisze, że nie chce czytać, to ja
> senderuję stąd :-)

Dobra, pisz. Tylko obowiązkowo musi być w stalkerowym stylu. Najwyżej będę
lepić te łańchuchy ze łzami w oczach lepić.

Qra, bez łańcuchów, pierniczków, sanek

52. Data: 2009-12-17 11:52:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Dobra, pisz. Tylko obowiązkowo musi być w stalkerowym stylu. Najwyżej będę
> lepić te łańchuchy ze łzami w oczach lepić.
>
> Qra, bez łańcuchów, pierniczków, sanek

Jeśli to Ty, mogę osuszyć Twoje łzy
Pozbieram je wszystkie do flakonika
Po posągach będę tymi łzami pryskał
Obudzę zmarłych w tej mojej bajce
Przeprowadzę po tęczy skocznie grając
Na wierzbowej wykręconej fujarce
Uwiecznię ich w mojej cichej Otchłani
Będziesz wreszcie ze mną ma Eurydyko

53. Data: 2009-12-17 14:40:11

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Czyli pomijasz jeden z najważniejszych elementów procesu: weryfikację.
> Bez pytań po syntezie nie jesteś w stanie zweryfikować jej poprawności
>
> Stalker

ona podświadomie wie że z Redartem nie wygra

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

54. Data: 2009-12-17 15:59:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:38:09 +0100, Stalker napisał(a):

> Czyli pomijasz jeden z najważniejszych elementów procesu: weryfikację.
> Bez pytań po syntezie nie jesteś w stanie zweryfikować jej poprawności

To synteza na mój osobisty użytek. Jesli kogoś zainteresowała, to niech
sobie weryfikuje, ale zastrzegam - na swój.
--

Ikselka.

55. Data: 2009-12-17 18:10:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 15:40:11 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> ona podświadomie wie że z Redartem nie wygra

Od tego zacznij, czy w ogóle z nim gram. Z człowiekiem, który nie potrafi
sobie samemu poukładać relacji w rodzinie nie gram, bo nie jest tu on dla
mnie partnerem do gry.
--

Ikselka.

56. Data: 2009-12-18 07:34:22

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od tego zacznij, czy w ogóle z nim gram. Z człowiekiem, który nie potrafi
> sobie samemu poukładać relacji w rodzinie nie gram, bo nie jest tu on dla
> mnie partnerem do gry.

Ty, mama, naprawdę jesteś porypana ;)
Czego niby nie potrafi ? ;)

Miałem kryzys, jakieś trzy-cztery lata temu, małżeński ( btw.
statystycznie wpadający dokładnie w okres, w którym małżeństwa
często przechodzą kryzysy) Wygrzebałaś jakieś stare posty z tamtego
okresu, wyraźnie zainteresowana i na ich podstawie jak mantrę
powtarzasz "nie potrafi, nie potrafi" ;)

Wielokrotnie proponowałem Ci, żebyś jednak zadała może jakieś
pytania, że może się coś zmieniło, że może kryzys zażegnany albo coś ...
Cztery lata to w końcu nie jest już tak mało.
Ani razu nie skorzystałaś :) Z uporem maniaka pielęgnujesz
obraz Redarta przeszłego.

Traktować to jako brak wiary w Redarta, czy raczej brak wiary
Wielkiej Mamy (niedługo Babci) we własne siły z nadążaniem
za 'pędzącą jak parowóz' rzeczywistością ?

57. Data: 2009-12-18 12:24:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:34:22 +0100, R e d a r t napisał(a):

> [...]
> Wielkiej Mamy (niedługo Babci) we własne siły z nadążaniem
> za 'pędzącą jak parowóz' rzeczywistością ?

Sam jezteś porypany. Kryzys wcale nie minął - to widac przecież. Jest nadal
w Tobie.
--

Ikselka.

58. Data: 2009-12-18 13:10:10

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam jezteś porypany. Kryzys wcale nie minął - to widac przecież. Jest
> nadal
> w Tobie.

No dobra. W przeciwieństwie do Ciebie, oczywiście ;)

59. Data: 2009-12-18 13:41:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2009 14:10:10 +0100, R e d a r t napisał(a):

> No dobra. W przeciwieństwie do Ciebie, oczywiście ;)

Oczywiście. Nie we mnie. W Tobie. Logiczne.
--

Ikselka.

60. Data: 2009-12-18 13:54:35

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Nie we mnie. W Tobie. Logiczne.

Ja bym na Twoim miejscu, nie wzmacniał tezy, że podstawową
sprawą, która nas różni, to to, że jedno z nas jest mocno porypane,
a drugie wręcz przeciwnie ;)))

Ale może mam po prostu mniejsze skłonności do ryzyka i nie lubię
grać o wszystko (va Banque, czy jakoś tak ...)... ;)

HEJ !!!
Grafologia w określaniu osobowości
Re: to możebyćważny precedens
Wymarzony prezent na Gwiazdkę...