Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

Data: 2011-11-25 22:20:28
Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Fri, 25 Nov 2011 21:21:21 +0100, Paulinka napisał(a):

> A prościej byłoby przyznać, że Wałęsowicz ma takie samo pochodzenie jak
> wajdlizm, czyli wywodzi się po prostu ze zwykłego nielubienia, braku
> szacunku.

Okreslenia odojcowskie typu Wałęsowicz i Wałęsówna są stosowane przez ludzi
z rozwiniętym słownictwem, nie mają niczego wspólnego z emocjami.

Choć oczywiście nie mam najmniejszych powodów, aby młodego Wałęsowicza
lubić i szanować - Ty masz jakieś? No to go lub i szanuj, co Ci do mojego
lubienia i szacunku.
Młody Wałęsowicz mi absolutnie zwisa. Jest człowiekiem nad wyraz
przeciętnym, korzysta z zasług ojca, aby się przebić. Nie stać go na własne
zasługi. Samo bycie synem byłego prezydenta nie czyni z niego żadnego cudu,
podobnie jak z żadnej z Wałęsówien bycie córkami ww cudu nie uczyniło,
łącznie z chwilową karierą baletową Magdy Wałęsówny, cudem rozbłysłą i
cichcem zakończoną na jednym spektaklu.
No nie cud.

--
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe