W tył zwrot...

1. Data: 2014-01-23 02:11:32

Temat: W tył zwrot...
Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dzisiejszych czasach większości ludzi nie stać na samorealizację. Od wczesnego
dzieciństwa są ci wpajanie różne dogmaty - na tyle ogłuszające, przejaskrawione i
nachalne, że tracisz wrodzoną wrażliwość i popadasz w otępienie. Bezwiednie
powtarzasz przyswojone mantry, koncentrując się na zasugerowanych ci uciechach oraz
na unikaniu bólu i zagrożeń. Reagujesz więc posłusznie na kij i marchewkę.

Jesteś na tyle zaszczuty, że nie potrafisz wnikać we własną psychikę. W ogóle nie
odbierasz swoich bardziej dogłębnych ani subtelnych odczuć. No a skoro nie, to rzecz
jasna że ich nie analizujesz, nie oceniasz, ani nie integrujesz ze światem w sensie
ogólnym. Zwracasz jedynie uwagę na musztrujące tobą bodźce, myśląc że to wyłączna
rzeczywistość.

Reakcji na bodźce dokonujesz odruchowo, bez przemyśleń co do wynikających z nich
szerszych konsekwencji. Robisz na ślepo co się da, ale niestety, za wszystkie
chwilowe uciechy musisz jakoś płacić. W ten oto sposób popadasz w coraz to głębsze
uzależnienie od manipulującego światem SYSTEMU globalistów.

Krótkowzroczna mentalność czyni cię współczesnym niewolnikiem. Zaspakajanie
fizycznych chuci to twoja namiastka szczęścia, choć do prawdziwego szczęścia i do
samostanowienia jest ci daleko.

Cóż, stań się sobą mimo wszystko. Jesteś odbiorcą rzeczywistości, a więc twoja
własna natura to rzecz najważniejsza. Samoanaliza nie wymaga żadnych wstępnych
założeń. Masz wgląd w siebie od wewnątrz, czyli wystarczy abyś dokonywał ocen
spontanicznie.

Po prostu skup się na sobie. Odrzuć przyjęte dogmaty i skoncentruj się na własnych
odczuciach. Wciel się w kognitywne niuanse, pojmij co tobą powoduje i na czym ci
naprawdę zależy. Nie absorbuj się najbliższym otoczeniem, lecz dokonywuj ocen w
sensie najogólniejszym. Jeśli wnikniesz we własną psychikę w miarę dogłębnie, to
poznasz przy okazji całą ludzkość.

Najważniejsza rzecz dla człowieka to szczęście, prawda? Skoro nie podlegasz
dławiącym cię szykanom, to stopniowo dokonujesz własnych kontemplacji. Osiągasz w
ten sposób wgląd w najbardziej podstawowe wartości, wrodzone w twoją naturę.

Owe wartości to humanitarne preferencje. Kojarzysz je z otaczającym cię światem i
wówczas największą satysfakcją jest dla ciebie wprowadzanie ich w życie. A więc,
będąc prawdziwym sobą, stajesz się szczęśliwy dokonując realizacji samodzielnie
ustalonych, dogłębnych przekonań.

AW

**************************
...mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

.

2. Data: 2014-01-23 08:51:11

Temat: Re: W tył zwrot...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <d...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>życie. A więc, będąc prawdziwym sobą, stajesz >się szczęśliwy dokonując
>realizacji samodzielnie ustalonych, dogłębnych przekonań.
Tyle, że aby tego dokonać- trzeba mieć powód. Osoba, która trwa w takiej
pustocie- samozadowolenia raczej takiego powodu mieć nie będzie. Musi komuś
jego dotychczasowe życie przeszkadzać, żeby się zmienić.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

3. Data: 2014-01-23 19:31:49

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Tyle, że aby tego dokonać- trzeba mieć powód. Osoba, która trwa w takiej
> pustocie- samozadowolenia raczej takiego powodu mieć nie będzie. Musi
> komuś jego dotychczasowe życie przeszkadzać, żeby się zmienić.

Istotne jest żeby tłok posuwał w cylinder a nie w rurę wydechową. ;-)

4. Data: 2014-01-23 19:34:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jan 2014 19:31:49 +0100, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Istotne jest żeby tłok posuwał w cylinder a nie w rurę wydechową. ;-)

Homofob!
3333-]
--
XL

5. Data: 2014-01-24 10:13:27

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=l4mwWMz3Hds

6. Data: 2014-01-24 10:24:24

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 10:13, Dirko pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=l4mwWMz3Hds

Słyszałam w tiwi, skrajny przypadek zafiksowania. Co też ten Oko ma we
łbie, powinno się to leczyć przymusowo. Ciekawe, czy ktokolwiek tego
psychola poważnie traktuje.

7. Data: 2014-01-24 10:51:38

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sara
"
księża to grupa, którą trzeba leczyć

Dodał, że "ma nieodparte wrażenie" dotyczące wielu polskich księży, że ich agresja i
"antyhomoseksualne nastawienie" wynikają z tego, że mają oni problemy z własną
seksualnością. - Jeżeli dla kogoś to nie jest problem, to nie angażuje się tak
emocjonalnie. Próbuje zrozumieć świat, ale go nie piętnuje - mówił rozmówca Moniki
Olejnik.

Monika Olejnik przypomniała, że według ks. Oko "wśród pedofilów w Kościele, 90 proc.
to homoseksualiści". - Ksiądz Oko jest jednym z tych, o których myślę. Jest
człowiekiem z wyraźnymi kłopotami. Myślę że powinien przejść terapię - powiedział
wtedy prof. Obirek, który tezy ks. Oko ocenił jako "bzdury". -

http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?kat=1342&wid=1
5404956&ticaid=112143&_ticrsn=3

8. Data: 2014-01-24 11:23:50

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sara

"Psychiatria dostarcza w tej materii dostatecznie szeroki materiał badawczy. Osoby
pozbawione możliwości realizacji potrzeb natury seksualnej, jak również osoby, którym
się pożycie nie układa, cechują zmiany, a raczej odstępstwa w postawach względem
normatywów seksualnych. Rzadko jest to nadmierne pobłażanie. Najczęściej psychika
ewoluuje w kierunku rozerwania miłości międzypłciowej od seksualności, wytwarza się
tendencja do stawiania rygorów "na żyletę", zaostrzania obowiązujących norm,
nahalnego moralizowania. Dominuje negatywizm, umniejszanie znaczenia seksu w roli
więziotwóczej, a nawet aseksualizm i wstręt. Oznacza to, że określone grupy poglądów
i postaw nie są po prostu oceną, przekonaniem czy normami etycznymi, choć często są
racjonalizowane właśnie religią, ale wypływają z frustracji lub wręcz degeneracji
osobowości. Są one zaburzeniem psychicznym, ponieważ są niespotykane u par
małżeńskich o udanym pożyciu. Innymi słowy, cierpienie wypacza postrzeganie i odbiór
rzeczywistości, zniekształca zdolność do przyjęcia i wykształcenia w sobie etyki
seksualnej.
Osoby z nieudanym pożyciem seksualnym lub pozbawione pożycia winny bardzo ostrożnie
tworzyć czy omawiać seksualne normatywy etyczne. Ten nakaz wypływa właśnie z
ogromnego ryzyka zniekształcenia przesłania przez przeżywaną frustrację seksualną,
która jest doświadczeniem najgłębiej i najszerzej deformującym psychikę i zdolność do
logicznego myślenia.

9. Data: 2014-01-24 11:59:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Słyszałam w tiwi, skrajny przypadek zafiksowania. Co też ten Oko ma we
> łbie, powinno się to leczyć przymusowo. Ciekawe, czy ktokolwiek tego
> psychola poważnie traktuje.

No ale jakiś konkret? Do czego dyskutant ma się odnieść? Tym bardziej, że
przedstawiony tu link- to po prostu stek wyrwanych z kontekstu wypowiedzi.
Może coś więcej-= np tu:

http://www.youtube.com/watch?v=xZehBfYFbxI

tu jest spójnie. Z czymś się nie zgadzasz?

10. Data: 2014-01-24 12:15:48

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chironie!
Piszę otwartym tekstem, szczerze i bez inwektyw, jakże tu częstych w
sytuacji, gdy ludzie się nie zgadzają: nie chce mi się z Tobą rozmawiać,
bo:
1. jesteś męczący stylistycznie,
2. jesteś usztywniony w poglądach, które są mi obce i wstrętne.
Nie mam zamiaru Cię do niczego przekonywać, bo jak pkt.2, ani też nie
oczekuję prób rozmów z Twojej strony.
3. Nie otwieram nawet linków, które podajesz, bo przekonałam się, że są
tendencyjne, z jakichś siódmorzędnych skrajnie prawicowych portali. Nie
chcę mieć z tym nic do czynienia.

Zdrowe odżywianie się
Janukowicz musi odejść
Katolicka separacja płci
Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Chiron