Re: WALCZ! - cukrzyca a prawo jazdy (ciąg dalszy, a raczej koniec)

From: "BajerMaster" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: WALCZ! - cukrzyca a prawo jazdy (ciąg dalszy, a raczej koniec)
Date: Sun, 30 Jun 2002 23:44:31 +0200

Nie pozwól się szykanować bezdusznym urzędasom. Z tego co zrozumiałem chcesz
zwykłe, niezawodowe prawo jazdy (B) do jazdy samochodem dla celów
prywatnych. Nei znam sie dokładnie na tym ale żeby Ci mogli odmówić muszą
powołać sie na PRAWO (ustaw, rozporządzenie, artykuł, paragraf, punk ustęp
itd..). Jeśli nie to JEST SZYKANOWANIE chorego i podlega pod odpowiednie
sądy (wg konstytucji jesteśmy wszyscy równi). WALCZ lub zrób jak radzi
ad2222.

Poczytaj
http://www.novonordisk.pl/view.asp?ID=1466,
http://www.cukrzyca.org/view.asp?ID=92, cytat: "Zespół diabetologiczny
pomoże Ci znaleźć przepisy prawne chroniące Cię przed
dyskryminacją............."

oraz z tej grupy dyskusyjnej
|Re: cukrzyca a prawo jazdy
|... pytanko: czy będąc cukrzykiem mogę ubiegać się o prawo jazdy. Znam
osobe z cukrzycą
|i prawem jazdy. Cukrzyca była pierwsza, prawo jazdy potem. Katarzyna
|pl.sci.medycyna - 19 Jun 2002; autor: Katarzyna Dziurka - Rozwiń wątek (10
articles)

Pozdrawiam i trzymam kciuki :-)
d'A

Użytkownik "Jakub" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> 2 czerwca pytałem się "czy będąc cukrzykiem mogę ubiegać się o prawo
> jazdy". Niestety chorzy na cukrzycę nie mogą prowadzić pojazdów
silnikowych.
> Byłem po opinie do mojego lekarza z Poradni Diabetologicznej i otrzymałem
> zaświadczenie o braku przeciwwskazań. Odwołałem się do Wojewódzkiego
Ośrodka