[WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?

11. Data: 2006-12-12 09:27:17

Temat: Re: [WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Trafiłaś z tą piwonią:
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37062&w=509
03170

Nixe, ja Cie bardzo prosze o niepodawanie takich linków;-(Juz przez JOP
zachorowałam na zapachy, za którymi powinnam ruszyc w pogon do DC, a tu
masz, jeszcze to;-( Opis super, pocieszam sie tylko, ze ja nie cierpie
Pleasures. Obecnie czekam na narciso rodrigueza, moje kolezanki
doprowadza do wstrzasu zapachowego;-)

--

Gosia

12. Data: 2006-12-13 22:49:09

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ellslm$aje$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Nixe, ja Cie bardzo prosze o niepodawanie takich linków;-(

Nie ma tak łatwo. Co się będę sama dręczyć ;-)

> Opis super, pocieszam sie tylko, ze ja
> nie cierpie Pleasures.

A ja owszem, a ja tak. Wprawdzie miałam to ponad 10 lat temu jako dziewczę
młode i niewinne, ale nadal darzę sentymentem. Jednak to już nie dla mnie
zapach.

> Obecnie czekam na narciso rodrigueza, moje
> kolezanki doprowadza do wstrzasu zapachowego;-)

To?
http://tinylink.com/?yuItmT6Mjm

Wąchłam sobie dziś i nie powiem - ładny jest, ale nie powalił mnie na
kolana. Może za kolejnym wąchnięciem ;-) Czasem niektóre zapachy docierają
do mnie dopiero po jakimś czasie.
Za to umarłam dziś przed Dolce & Gabbana "The One". Na początku landryna do
sześcianu i nic szczególnego, ale potem ... po prostu nie mogę nosa od
rękawa oderwać ;-) Z innych podoba mi się ostatnio Givenchy "Amarige
Mariage", ale ciężki strasznie jest i raczej na wieczór (do złudzenia
przypomina "Addict" Diora, ale na końcu nie zostaje wanilia tylko drzewo
sandałowe i paczula).

--
Nixe

13. Data: 2006-12-13 23:29:20

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-12 10:27:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Obecnie czekam na narciso rodrigueza, moje kolezanki
> doprowadza do wstrzasu zapachowego;-)

Sie niesmiało dopytam - to znowu moja wina? ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

14. Data: 2006-12-14 08:17:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> To?
> http://tinylink.com/?yuItmT6Mjm

Tak, tylko rózowy, tzn woda perfumowana, bo jakims cudem pachnie
zupełnie inaczej niz toaletowa. Wkurzonajestem jednak na maxa
bo mi baby w Urzedzie celnym maja ok 2 tygodni przetrzymac;-(

> Wąchłam sobie dziś i nie powiem - ładny jest, ale nie powalił mnie na
> kolana. Może za kolejnym wąchnięciem ;-) Czasem niektóre zapachy docierają
> do mnie dopiero po jakimś czasie.

Ja go polubiłam dopiero na sobie, nie powala, ale z braku laku..Nie
pasuja mi zadne nowosci w tym roku. Czekam jeszcze na zestaw próbek
niszowców, które zamówiłam w tej słynnej perfumerr na Bemowie;-)Bede
miała 15 szt juz przebieram nogami. Swoja droga, pierwszy raz spotkałam
sie z tak profesjonalnym podejsciem do klienta, nie moge wyjsc z szoku,
a mozliwosc niuchania w zaciszu domowego ogniska, na spokojnie, bez
babsztyli sterczacych nade mna, to sam miód

> [...]
> Mariage", ale ciężki strasznie jest i raczej na wieczór (do złudzenia
> przypomina "Addict" Diora, ale na końcu nie zostaje wanilia tylko drzewo

Hmm, a mnie jakos nie podpasował, ale ja tylko raz nos wpakowałam do
flakonika. Givenschy fajne jest, takie mniam, az zaskoczonajestem
bo ja generalnie nie lubie tej marki. Zaskoczyłas mnie, bo mialam
wrazenie, ze swiezy. Nastepny do ponownego sprawdzenia, bo na zime lubie
sie opatulac ciepłym zapachem.

--

Gosia

15. Data: 2006-12-14 08:20:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2006-12-12 10:27:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:
> Sie niesmiało dopytam - to znowu moja wina? ;)

Twoja, Twoja!Bo prawde mówiac na pólce nigdy bym nie zwróciła uwagi, ten
landrynkowy kolor mnie odrzucił, ale szybciutko sobie skojarzyłam, ze Lia..
no i masz, tzn, niemasz, bo zołzy mi trzymaja. Mam nauczke, zawsze
zamawiałam pojedynczo i cła nie było, a teraz sie połakomiłam na
promocje i du...blada

--

Gosia

16. Data: 2006-12-14 18:53:15

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-14 09:17 Gosia Plitmik powiedzial/a :

> [...]
> a mozliwosc niuchania w zaciszu domowego ogniska, na spokojnie, bez
> babsztyli sterczacych nade mna, to sam miód

Coś mnie w życiu ominęło: jaka słynna perfumeria na Bemowie? Jak to
możliwe, że można tam zamawiać próbki w takich ilościach? Kurcze, do 20
roku życia mieszkałam na Bemowie i nigdy nie wpadłabym żeby szukać tam
perfumerii...

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

17. Data: 2006-12-14 20:14:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
dnia 2006-12-14 09:17 Gosia Plitmik powiedzial/a :

>Coś mnie w życiu ominęło: jaka słynna perfumeria na Bemowie?

Pewnie Quality Bemowo, ul. Kędzierskiego 3B.

>Jak to możliwe, że można tam zamawiać próbki w takich ilościach?

Odpłatnie? A to raczej nic dziwnego. Choć ja wolę www.luckyscent.com albo
Wuchsę: http://www.ausliebezumduft.de/index.php , bo oni mają rzeczy
kompletnie u nas niedostępne w konwencjonalnych sklepach, nawet w Quality.
Zamawia się worek próbek, 3 dolce/3 eurosy za sztukę i tyle.

JoP z całym mnóstwem Jalaine, Keiko Mecheri i innych Padparadscha z
ostatniego rzutu z luckyscenta

18. Data: 2006-12-14 20:20:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B./Sana/ napisał(a):

> [...]
> możliwe, że można tam zamawiać próbki w takich ilościach? Kurcze, do 20
> roku życia mieszkałam na Bemowie i nigdy nie wpadłabym żeby szukać tam

JoP Ci juz odpisała tak to dokładnie ta perfumeria. Zreszta to przez
Nia;-)Ja poszłam na łatwiznę, bo miałam spis który Jola( pewnie za Jole
mi sie dostane;-) kiedys zrobiła, dodatkowo chyba godzine ględziłam z
babeczka, która ma mi przygotowac jeszcze inne zapachy. Opłata z
dostawa, to 30 zł za 5 probek

--

Gosia

19. Data: 2006-12-14 20:23:18

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> kompletnie u nas niedostępne w konwencjonalnych sklepach, nawet w Quality.
> Zamawia się worek próbek, 3 dolce/3 eurosy za sztukę i tyle.

A, tam to ja juz wole sie nawet nie zblizac. 3 dolce, to za jedna próbke?

--

Gosia

20. Data: 2006-12-14 20:25:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> A, tam to ja juz wole sie nawet nie zblizac. 3 dolce, to za jedna próbke?

Za jedną. Z wyjątkiem tych, co są po 6. :->>

--
JoP

DKNY BE DELICIOUS - oryginał ?
Nieuczulające detergenty - pomocy pls!