Re: [WROC] oprawki

Data: 2004-10-17 08:26:51
Temat: Re: [WROC] oprawki
Od: "Nick(i)" <...@...pl>

Tysia wrote:
A nie wiesz moze czy w niedziele wykonuja badanie wzroku? Albo masz jakis
> tel do nich? Mojemu mezowi wlasnie zbilo sie szklo w okularach i musi
> wstawic nowe. Co prawda jestem z innego miasta ale mysle, ze raczej wszedzie
> bedzie tak samo. Szukalam w sieci ale nic nie znalazlam. Bez okularow
> chodzic raczej nie moze dlatego pytam.

Ja mysle ze robia badania caly tydzien, nie bylismy tam w niedziele ale
poznym wieczorkiem w tygodniu i nie bylo problemu.
A wogle to pewnie ja bylam w innym L'Optique niz Karolina bo na slasku
a nie we Wroclawiu
A moze wystraczy jak wezmiesz ulotke z Twojego Carrefoura bo to jest ich
optyk i sprawdzisz czy jest tam nr telefonu.
Tylko tyle udalo mi sie znalezc, ale moze cos pomoze :-)
http://tinyurl.com/5shck

pozdr

*****
rem tene, verba sequentur