Wałęsa chce powtórki roku 1939?

11. Data: 2017-11-28 10:29:28

Temat: Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> A mnie tak.
> Pomnik piewczyni Stalina, osoby podpisujacej się pod petycją do Bieruta o
> ZAMORDOWANIE niewinnych osób, która nigdy nie przeprosiła, nie wyraziła
> skruchy???
> Never.

> I to bardzo wyraźne.

W tym Kórniku powinni na szyi jej powiesić kartkę z napisem
,,Stalinowska..."

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

12. Data: 2017-11-30 05:55:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 listopada 2017 10:18:11 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Pomnik piewczyni Stalina, osoby podpisujacej się pod petycją do Bieruta o
> ZAMORDOWANIE niewinnych osób, która nigdy nie przeprosiła, nie wyraziła

zacytuj te petycje. moze masz racje, moze nie. nie wiem.
zacytuj w calosci, to porozmawiamy, czy cos jest pewne.
czy moze tylko maz jA ZMUSIL, CZY Zania podpisal.

> I to bardzo wyraźne.

az tak ikselkus wyrazne, ze podpisujacy zadnych talentow nie mieli.
a ona miala. na moj rozum to dziwne jakies.
zreszta pewnie masz racje, tylko ze istnieje roznica pomiedzy nia,
a Tuskiem czy Walesa - jej mozna postawic za cos jeden pomnik.
im nie mozna postawic zadnego.

jacek

13. Data: 2017-11-30 05:57:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 listopada 2017 10:29:29 UTC+1 użytkownik XL napisał:
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> W tym Kórniku powinni na szyi jej powiesić kartkę z napisem
> ,,Stalinowska..."

msciwosc nie jest dobra rzecza, ikselkus.

jacek

14. Data: 2017-11-30 11:02:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> zacytuj te petycje. moze masz racje, moze nie. nie wiem.
> zacytuj w calosci, to porozmawiamy, czy cos jest pewne.

Tu masz wszystko:
http://blogmedia24.pl/node/43553
Jeśli kiedykokwiek chciałbyś do tego tematu wrocić, wpusz w Google ,,zabić
księży".

> czy moze tylko maz jA ZMUSIL, CZY Zania podpisal.

Daj spokoj. Hitlera też zmusili?
:-\
Herbert NIE podpisał - wolał iść kopać torf. Czyli - nie siedziec w ciepłym
mieszkanku czekając na comiesięczne przydziały na papier do pisania oraz
inne profity w ramach Związku Literatów :->

Zmusić - do pisania miłosnych peanów na cześć Stalina?
A podpisała wspólnie z tzw. śmietanką intelektualną.

> az tak ikselkus wyrazne, ze podpisujacy zadnych talentow nie mieli.

WSZYSCY oni je mieli:
Karol Bunsch, Jan Błoński, Władysław Dobrowolski, Kornel
Filipowicz,późniejszy mąż Szymborskiej, Andrzej Kijowski, Jalu Kurek,
Władysław Machejek, W. Maciąg, Sławomir Mrożek, Tadeusz Nowak, Julian
Przyboś, T. Sliwiak, Maciej Słomczyński *Joe Alex*, Wisława Szymborska,
Żydówka, Olgierd Terlecki, H. Vogler, Adam Włodek,(pierwszy mąż
Szymborskiej K. Barnaś, Wł. Błachut, J. Bober, Wł. Bodnicki, A. Brosz, B.
Brzeziński, B. M. Długoszewski, Ludwik Flaszen, J. A. Frasik, Z. Groń,
Leszek Herdegen, B. Husarski, J. Janowski, J. Jaźwiec, R. Kłyś, W.
Krzemiński, J. Kurczab, T, Kwiatkowski, J. Lowell, J. Łabuz, H. Markiewicz,
Bruno Miecugow, synus to idol telewzji TVN, szkło kontaktowe, Hanna
Mortkowicz-Olczakowa, Stefan Otwinowski, A. Polewka, M. Promiński, E.
Rączkowski, E. Sicińska, St. Skoneczny, A. Świrszczyńska, K. Szpalski, Jan
Wiktor, Jerzy Zagórski, Marian Załucki, Witold Zechenter, A. Zuzmierowski,
K. Żejmo.

> a ona miala. na moj rozum to dziwne jakies.
> zreszta pewnie masz racje, tylko ze istnieje roznica pomiedzy nia,
> a Tuskiem czy Walesa

Nie ma żadnej.
Wszyscy troje kłamali Narodowi.
Wszyscy troje działali przeciw Narodowi - w interesie wroga i czerpali z
tego korzyści.

> - jej mozna postawic za cos jeden pomnik.
> im nie mozna postawic zadnego.

Naprawdę wyobrażasz sobie obok siebie w jednym narodzie pomnik
Stoczniowców, Popiełuszki - i stalinówki, sbeckiego kapusia i
antypolskiego szkodnika??????

--
XL
http://fakty.interia.pl/new-york-times/news-rosliny-

15. Data: 2017-11-30 11:06:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> msciwosc nie jest dobra rzecza, ikselkus.

Pamięć jest. Bo ludzie zapominają i potem chcą zdrajcom i mordercom pomniki
stawiać.
Należy jej się pomnik - pochylonej z piórem nad zdaniem ,,ZABIĆ KSIĘŻY!"

16. Data: 2017-11-30 11:48:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-30 o 11:02, XL pisze:

> Naprawdę wyobrażasz sobie obok siebie w jednym narodzie pomnik
> Stoczniowców, Popiełuszki - i stalinówki, sbeckiego kapusia i
> antypolskiego szkodnika??????

A Piotrowicz w pisie ci nie przeszkadza?
Zresztą cały pis marzy i robi wszystko żeby wrócić do PRLu.
Pomnik Stoczniowców i Popiełuszki w tym kontekście brzmi dziwnie.
Chłopaki w grobie się przewracają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-11-30 12:04:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 listopada 2017 11:02:07 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Wiktor, Jerzy Zagórski, Marian Załucki, Witold Zechenter, A. Zuzmierowski,

żaden z nich, prócz Wiesławy, nawet Przyboś,
talentu nie miał.
chyba, ze szczątki.

> Nie ma żadnej.
> Wszyscy troje kłamali Narodowi.
> Wszyscy troje działali przeciw Narodowi - w interesie wroga i czerpali z
> tego korzyści.

tak, czerpali.
jednak i tak nie da sie porownac szkodliwosci ich dzialan z Szymborskiej.

> Naprawdę wyobrażasz sobie obok siebie w jednym narodzie pomnik
> Stoczniowców, Popiełuszki - i stalinówki, sbeckiego kapusia i
> antypolskiego szkodnika??????

wiesz co, ikselkus?
dzis, dokladnie poprzedniego ranka, chyba Anioły podały mi słowa:

"nikt by się tobie nie sprzeciwił, gdyby nie szatan".

i tak to jest. oczywiście jak to chcesz tłumaczyć, tak tłumacz.
oby tylko nieuwzględniająca różnic gilotyna nie spadła kiedyś na bliskie
twemu sercu głowy. choć całkiem nie o to, żeby Szymborska była mi bliska.

18. Data: 2017-11-30 12:34:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 listopada 2017 11:06:07 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> stawiać.
> Należy jej się pomnik - pochylonej z piórem nad zdaniem ,,ZABIĆ KSIĘŻY!"

czy wiesz, choć tego chyba nigdzie nie można wyczytać, ze na aresztowanie
Prymasa Tysiąclecia zgodę podpisali wszyscy ówcześni biskupi?

nie, tego nie słyszałem, ale powiedziała mi zona, ze na mszy świętej
było to oznajmione wszem i wobec. ufam osobie, która to mówiła,
wiec może zona tylko sie przesłyszała i niedosłyszała słowa prawie.
chcesz, to się dowiem, zresztą tak czy siak się dowiem.

wrzucać do jednego wora to możemy wszystkich, żeby ich posad pozbawić.
ale jeśli chodzi o sprawy choćby tylko pomnikowe, to trzeba dokładniej
rozpatrzyć.

przy tym, jeśli nawet tak było, to mogę wyobrazić sobie, ze w czasach
terroru ludzie nieludzko postępują, ale nie mogę, ze w czasach,
kiedy mogą postępować ludzko, tak nie postępują.

19. Data: 2017-11-30 14:43:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> twemu sercu głowy. choć całkiem nie o to, żeby Szymborska była mi bliska.

Dzieci zbrodniarzy hitlerowskich ich się wyrzekły. A my powinniśmy naszych.
To nasz psi obowiązek wobec tych, którzy przez nich cierpieli i ginęli.

20. Data: 2017-11-30 14:49:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> czy wiesz, choć tego chyba nigdzie nie można wyczytać, ze na aresztowanie
> Prymasa Tysiąclecia zgodę podpisali wszyscy ówcześni biskupi?

Co Ty gadasz? Niby co oni mieli do zgadzania!
A za komuny większość hierarchii kościelnej to były wtyki UB. Nawet do
seminariów zapisywali się, by szpiegować. Niekiedy ich liczba dochodziła do
50%. Jeden o drugim nic nie wiedział - stąd łatwo było weryfikować ich
działalność.
Czas, żebyś o tym wiedział, bo jesteś jak dziecko w TYCH sprawach...
--
XL
http://fakty.interia.pl/new-york-times/news-rosliny-
tez-kochaja-zycie,nId,896353