Re: Wali mi się...

Data: 2008-05-30 12:55:37
Temat: Re: Wali mi się...
Od: i...@g...pl

On 30 Maj, 12:54, "Kalinka" <c...@o...pl> wrote:

> mysle ze napisze to jest dobry pomysł.
>
> Kalinka

Nie prowadzę schroniska dla popaprańców.
Pisz do łatwowiernego Skajka - mnie nie nabierzesz, trollu. Twoje
taniutkie chwytliwe historyjki na odległość śmierdzą naciąganiem.
Lubisz sobie robić jajca z ludzi, których łapiesz na schematyczne i
proste scenariusze - wymyśl raczej coś bardziej skomplikowanego,
wiesz, jakiś zawód miłosny, problemy z rozdwojeniem jaźni - o, np. że
zakochałaś sięw swoim drugim "ja" i nie możesz go wygonić do roboty,
bo woli siedzieć w necie, zamiast się wziąć za pierwsze :-D

Troll jesteś i tyle. A tutaj jest mnóstwo naiwnych, skorych do gadania
ludzi. To twoja mizerna pożywka.
Rozszyfrowałam cię od razu.
Wiesz, po czym? - po tym, że w twojej opowiastce wszyscy są źli, a ty
jedna biedna.
Tak nigdy nie jest w życiu.
Spadaj.