Wali mi się...

121. Data: 2008-05-31 16:13:41

Temat: Re: Wali mi się...
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 16:40:18 +0200, cbnet napisał(a):

> Zachowaj swe chore "dobre rady" dla swych dzieci.
> Powaga.
>
> Spadaj.

Sam spadaj. Moje dzieci mogłyby Tobie rady dawać.

122. Data: 2008-05-31 16:32:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A może ojciec jest w stanie więcej i szybciej zarobić tam, skąd nie
> może się zająć?

Wiedziałem - dla kobiet mąż to sponsor...

Chciałabym, żeby mój był... :>

--
Pozdrawiam - Aicha

123. Data: 2008-05-31 16:38:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> Podszywka używa "gołej" neostrady [i nadaje z Lublina]

Neo ma - a przynajmniej miała kiedy jej używałam - taką właściwość, że
zaciemnia dokładny adres stacji nadawczej. Np. pisałam kiedyś z
Wałbrzycha, a identyfikacja pokazywała jakieś dziwne miejsca, których
nawet nie znam.
Ale tak w ogóle, czym my sie zamujemy - robieniem publicity naszej
gwieździe? :]

--
Pozdrawiam - Aicha

124. Data: 2008-05-31 16:42:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> te Twoje wieloznaczności są nie do rozgryzienia czasem, sam
> widzisz.

No cóż... dwa i pół roku pracy z elektronikami robi swoje. Ja chwytam
teksty Panslaviego w lot :>

--
Pozdrawiam - Aicha

125. Data: 2008-05-31 16:50:05

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 17:45:18 +0200, cbnet napisał(a):

> Spadaj.
>
> Wariatka.

:-)

126. Data: 2008-05-31 17:00:08

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 18:42, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> No cóż... dwa i pół roku pracy z elektronikami robi swoje. Ja chwytam
> teksty Panslaviego w lot :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Bo nie bierzesz ich do siebie bez zastanowienia się...

127. Data: 2008-05-31 17:00:47

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 06:43:13 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> Prace spawalnicze, za chwilę idę znowu spawać po sjeście i obiedzie,
> odpuszczam sobie tyranie w upale. Odrabiam zaległości 10 - letnie,
> naprawy i konserwacje mojego ogrodniczego parku maszynowego. W planach
> mam wózek operatorski / nośnik narzędzi do traktorków i zestaw do
> pompowania wody (na kołach) - system rur 2".
> Wieczorem idę jeszcze popryskać śliwy Mospilanem, i inne uprawy,
> których karencja nie będzie blokowała.

A ja siedzę w necie, unieruchomiona z powodu kolana, najedzona gołąbkami.
Aj, trza by na rower... Może za parę dni.

128. Data: 2008-05-31 17:37:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 13:27, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Mylisz sie :)
> Ale widocznie, po prostu, nie dane Ci bylo takich ludzi spotkac.

Nie mylę się. Powiedzonko "Być bardziej świętym niż sam papież" jest
stare i słuszne.
A ludzi świętych spotkałam dość, świętoszkowatych tępię. Czytałaś
"Świętoszka" Moliera? Osobowość Tartuffe'a budzi we mnie zdrowe
instynkty.

PS. Teraz piszę z Google, żeby nie było. Porządki sobie robię w
profilu.

129. Data: 2008-05-31 17:49:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 13:29, medea <e...@p...fm> wrote:

> Ikselko! Otóż patrzę na świat najprościej jak potrafię! Komu chciało się
>   systematycznym trollowaniem rozwalić jedną z najfajniejszych grup,
> jaką była prk?

No, nie mów, że JA rozwalilam prk, bo teraz to pęknę z dumy, jakam to
ja mocna :-DDD

PS. I nie dziw się, że teraz piszę z Googla. Zalogowałam się, bo
porządkuję posty, mój czytnik nie chce usuwać.

130. Data: 2008-05-31 18:02:50

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 18:38:27 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> zaciemnia dokładny adres stacji nadawczej. Np. pisałam kiedyś z
> Wałbrzycha, a identyfikacja pokazywała jakieś dziwne miejsca, których

Wreszcie. Ktoś. Logiczny.
Kiedyś "zobaczyłam" siebie nawet w Bydgoszczy oraz Toruniu. W sumie to
nawet jestem zadowolona z tego "zaciemniania" - mogę sobie do woli
twierdzić, że "nadaję" z Kielc i nie kłamać :-D

> Ale tak w ogóle, czym my sie zamujemy - robieniem publicity naszej
> gwieździe? :]

Jasne, ale czy Was kto zmusza?
Podobnie nikt nie zmusza, aby mi ktokolwiek wierzył w cokolwiek. Dla mnie
mówienie prawdy jest cudownym rozwiązaniem - i tak nikt w nią nie wierzy, a
ja mam czyste sumienie :-)

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?