Wali mi się...

61. Data: 2008-05-30 21:21:43

Temat: Re: Wali mi się...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Myślisz, że ona to pisała serio? :D

Nie pierwszy raz o tym pisała, więc jest duże prawdopodobieństwo.

> Skoro nie udało się wygonić Ikselki bluzgami (nomen omen) oraz
> obrażaniem, to załoga G próbuje innych sposobów. Zauważyłeś, że jak
> Ikselka się nie odzywała, to podszywki też siedziały cicho?

Zwykle tak jest, ale jest też trochę tak, że Ikselka znika, jak
podszywki za bardzo harcują ;-).

Ewa

62. Data: 2008-05-30 21:25:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> A poza tym - już Ci powiedziałam, że jesteś trollem. Albo zupełnie
> odleciałaś od rzeczywistosci - to druga ewentualność. Normalna osoba
> nie szuka pomocy u jakichś Skajków, czy innych wirtualnych postaci.
> Włącz myślenie - tyle Ci poradzę na dziś.

Ty też! Jeszcze niedawno z tym "trollem" całkiem sympatycznie sobie
rozmawiałaś (niecały miesiąc temu bodajże).

Ewa

63. Data: 2008-05-30 22:30:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Myślisz, że ona to pisała serio? :D

nie widze powodów, żeby traktować to pisanie nie serio.
na pewno używa różnych programów do obsługi usenetu
w ciągu kwadransa, nie ruszając się z miejsca

> Tu nie skomentuję, bo nie jestem pewna czy to było serio.

dlaczego zatem jestesś pewna ze nie stawia sobie gwiazdek?

> Skoro nie udało się wygonić Ikselki bluzgami (nomen omen) oraz
> obrażaniem, to załoga G próbuje innych sposobów. Zauważyłeś, że jak
> Ikselka się nie odzywała, to podszywki też siedziały cicho?

komu na tym zależy żeby wygonić ikselkę?
a zbieżność występowania postów w czasie (nie zaobserwowałem tego, pisze
pod wpływem twojej informacji) może nasuwać podejrzenie o tym, że za
podszywkami stoi sama ikselka

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

64. Data: 2008-05-30 23:40:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też zauważyłem taką zbieżność...
kiedy jeszcze czytałem nieco jej posty, ale ostatnio również.

W dodatku chyba nawet zdarza jej się kontynuować wątki
zainicjowane przez podszywkę - przynajmniej raz przyłapałem
ją na czymś takim.

Podszywka używa "gołej" neostrady [i nadaje z Lublina] tak w ogóle,
więc raczej bardzo mało prawdopodobne, że używa przekierowań.

XL publikuje zdaje się przez goglarkę i tutaj teoretycznie już
"wszystko" jest możliwe.

Czyżby rozdwojenie jaźni?

--
CB

65. Data: 2008-05-30 23:45:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, tak się zdarzało.

Także udało mi się osiągnąć niebagatelną skuteczność
w identyfikacji podszywki po stylu.

Jak mogłabyś określić ten podszywkowy styl?

--
CB

66. Data: 2008-05-31 08:40:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Także udało mi się osiągnąć niebagatelną skuteczność
> w identyfikacji podszywki po stylu.
>
> Jak mogłabyś określić ten podszywkowy styl?

Zbyt wycyzelowany ;-).

Podszywka zapewne nie ma zobowiązań i musi mieć masę wolnego czasu.
Nie powiem, żeby snucie wizji końca świata działało na Twoją korzyść. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

67. Data: 2008-05-31 08:52:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 00:40, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> więc raczej bardzo mało prawdopodobne, że używa przekierowań.
>
> XL publikuje zdaje się przez goglarkę i tutaj teoretycznie już

No, masz: chyba nie upłynęły 2 minuty, co? Mam nadzieję. Odpowiadam
teraz z Google. To JA, JA, JA :-)
Se porównaj.

68. Data: 2008-05-31 08:55:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Jest parę osób. Pamiętasz np. harpie z psd, lub tzw Eulalkę? Lub setki

No chyba masz manię prześladowczą, serio. Trochę znam towarzystwo z psd
i raczej nie widzę tam kandydata na podszywkę. Chyba że jakiś milczący
user. Tutaj jest zdecydowanie więcej świrów. ;-)

> być. Nie znasz takich zjawisk? - idzie ulicą człowiek, i ktoś po prostu
> wkłąda mu nóż pod żebro, bo ten krzywo spojrzał. Bywa tak.

Są też takie przypadki, kiedy ktoś próbuje wyreżyserować świat tak, żeby
mu pasował do jego scenariusza. :-)

Pozdrawiam
Ewa

69. Data: 2008-05-31 09:02:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Tak, pisałam serio.
> Nic mnie bardziej nie śmieszy, niż te głupie gwiazdki. Nie myślicie chyba,
> że mi zależy w jakikolwiek sposób na jakiejś durnej średniej w Google.

No wiesz, może płaci Ci za to ktoś, np. ojciec dyrektor.
To by tłumaczyło i te gwiazdki, i podszywki, i wszystko inne. ;-)

Ewa

70. Data: 2008-05-31 09:11:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> I w ogóle dziwię się sobie, że to wszystko piszę komuś, kto i tak ma mnie
> za świra,

Ja Ciebie jeszcze nie mam za świra, na razie nad tym pracuję. ;-)

> zamiast zastanowić się, jak wiele w ludziach jest bezinteresownej
> agresji i skąd się biorą te wszystkie jej objawy w realu, i dlaczego nie
> miałoby ich być w necie... gdzie każdemu wydaje się, że jest bezkarny.

To też jest zastanawiające, że cała ta ludzka bezinteresowna agresja
znalazła się w Twoim scenariuszu akurat. Może dlatego w moim jest jej
trochę jakby mniej?

Ewa

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?