Re: Wanna z hydromasazem

Data: 2003-06-13 07:44:35
Temat: Re: Wanna z hydromasazem
Od: "Irma" <p...@m...com>

1. wanna nie sprawdza sie jak masz mala lazienke(mniej niz 6m) z powodu
halasu
2. musisz tez miec duzo dysz i (te powietrzne sie czuje jak kupisz tylko
wodny to bedziesz miec efekt bicza) a sama wanna tez nie moze byc mala- 140
odpada
inaczej nie za bardzo sie zrelaksujesz
3. lepiej kupic wanne z systemem samoczyszczenia, bo inaczej dysze sa
sieliskiem smrodu i bakterii

e-mail: p...@m...com
www.mircea-miernikiewicz.com