Re: Wątpliwości - kurzajki

From: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wątpliwości - kurzajki
Date: Sun, 25 May 2003 22:13:37 +0200
Sender: a...@p...onet.pl@chello062179044078.chello.pl

> Czy mam zdrapywać pomału te kurzajki ? Albo zmiękczyć przed nową
> dawką cytryny ? Tj. ten czarny/żółty nalot? Po zdjęciu każdego opatrunku
> cytryna już sucha jest.

Nie zdrapuj kurzajek - jezeli same nie znikna, to beda odrastaly i to
liczniejsze.

> Po 2 dniach, zauważyłem że mam czerwoną skórę wokół kurzajki - nie
> ukrywam boli to, pewnie to odparzenia od octu ? Co z tym mam zrobić ?

A nie lepiej zastosowac kuracje sokiem z jaskolczego ziela??
Ewentrualnie kuracja podofilinowa (trzeba uwazac, roztwor jest dosc
stezony; nalezy okolice kurzajki posmarowac grubo tlustym kremem i
uwazac, aby preparat nie trafil na zdrowa skore).
Lepiej sie w tej kwestii skonsultowac z dermatologiem. Co do
spirytusowego roztworu Podofiliny - jest na recepte.
Krioterapie odradzam zdecydowanie - raczej nie przynosi zadnego efektu.

Pozdrawiam,
Anka