Weglowodany Odchudzanie Sport

1. Data: 2003-04-10 10:47:59

Temat: Weglowodany Odchudzanie Sport
Od: "Manio" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak nalezy dozowac weglowodany podczas Diety odchydzajacej jesli
wspomagam ja wysilkiem fizycznym w dosyc intensywny sposob( bieganie po 10-
20km)

2. Data: 2003-04-10 11:26:01

Temat: Re: Weglowodany Odchudzanie Sport
Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
odchydzajacej jesli
> wspomagam ja wysilkiem fizycznym w dosyc intensywny sposob(

To zalezy jaka konkretnie diete chcesz poprowadzic.
Jesli ma to byc wersja 'keto' z ladowaniem wegli co 5-7 dni, to
weglowodany "frezuje sie" do bardzo niskiego poziomu (20-30g/dobe).
Jesli chcesz zaczac DO, to zjezdzasz z weglami do ok. 50-60 g/dobe,
ale musisz upilnowac tez ilosci bialek i utrzymywac je na podobnym
poziomie.
Jesli zas ma to byc "siakas tam" dieta redukcyjna, nie wywracajaca
biochemii Twego organizmu "do gory weglami", to zadne obliczenia w
tym wzgledzie nie maja wiekszego sensu. Mozesz sie oprzec na
wskazowkach metody Montignaca i pilnowac indeksu glikemicznego
poszczegolnych weglowodanow, lub mozesz najzwyczajniej w swiecie
obciac sobie lekko koryto ;-)
I smigac, ile tchu w miechach......:-)

pozdrowki!
Iza

3. Data: 2003-04-10 13:03:26

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Manio wrote:
> Mam pytanie jak nalezy dozowac weglowodany podczas Diety odchydzajacej jesli
> wspomagam ja wysilkiem fizycznym w dosyc intensywny sposob( bieganie po 10-
> 20km)

hehe, dobre pytanie -na tej grupie :-)

Jesli rzeczywiscie biegasz , i to po 10-20 km jednorazowe , to raczej
zadna rygorystyczna dieta Ci nie jest potrzebna . No chyba ze chcesz
wygladac jak anoretyk hannawald ;-)

Ja intensywnie biegam od wrzesnia 2002 , ok 30-70 km tygodniowo .
Przy wzroscie 177 cm wazylem wtedy 78 km i mialem niezly miesien piwny.
W tej chwili czyli waze 69 kg (przy duzej budowie )i caly czas trace
wage ... mimo ze nie obraniczm sie tak jak wczesniej .

Przy tak intensywnym wysilku nie radze zbytnio ograniczac weglowodanow,

Natomiast bez przesady , ja ograniczylem do minimum :
pifko i slodycze , niektore tluszcze -
chodz z tym pierwszym dosc trudno :-))

Takie rzeczy jak ryz , makaron to nieodlaczna dieta biegacza ,
i w zadnym wypadku nie nalezy z tego rezygnowac .
Dodam jeszcze , ze po naprawde dlugim wybieganiu (np 20 km)
- uzupelniam odrazu weglowodany i mineraly w postaci odzywek
stosuje tutaj niezawodnego Maxima http://www.predman.com.pl
- warto rowniez poczytac http://bieganie.pl

pozdrawiam,

4. Data: 2003-04-10 23:02:15

Od: "Monio" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj Proto to nie jest takie proste ze zadna dieta nie jest mi potrzebna
poprostu pytam jak powinienem postepowac z weglowodanami zeby nie przesadzic
jesli wykonuje prace fizyczna to spalam kalorie ale trzeab jakos ten organizm
nakarmic zeby pozniej tez z siebie cos wydusil i chodzi o to co mu dac i ile
aby funkcjonowal bez zarzutow azeby spalic jak najwiecej kalorii>

5. Data: 2003-04-11 08:56:23

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monio wrote:
> [...]
> nakarmic zeby pozniej tez z siebie cos wydusil i chodzi o to co mu dac i ile
> aby funkcjonowal bez zarzutow azeby spalic jak najwiecej kalorii>

Jesli naprawde duzo biegasz to dieta nie jest zadnym problemem ,
mamy wieksze - kontuzje , odpowiedni trening , regeneracja itd .

Istotna uwaga , dla zwolennikow diety DO i innych nisko
weglowodanowych - przy duzym wysilku spalanie zasobow tluszczowych
przy niskiej zawartosci weglowodanow jest mocno utrudnione ...

O weglowodanach w diecie biegacza dlugodystansowego poczytaj tutaj:
http://www.bieganie.pl/zdrowie/odzywianie/index.html

Poczytaj rowniez forum na bieganie.pl

I zycze wytrwalosci , waga i tak spadnie , bo nie ma innego wyjscia
Pozniej ustabilizuje na wlasciwym poziomie , wiec nie zawracaj sobie
tym glowy ...

Proto

6. Data: 2003-04-11 09:38:20

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proto" <p...@v...pl> napisał:

> Istotna uwaga , dla zwolennikow diety DO i innych nisko
> weglowodanowych - przy duzym wysilku spalanie zasobow tluszczowych
> przy niskiej zawartosci weglowodanow jest mocno utrudnione ...

Zgadza sie, przecwiczylam na sobie. Raz, ze po pewnym czasie brak
tchu i ostro kreci sie w glowie, dwa - efektywne spalanie tk.
tluszczowej przy bardzo niskiej podazy weglowodanow jest niemozliwe.
Lipidy pala sie w ogniu weglowodanow.

pozdrowki!
Iza

7. Data: 2003-04-11 22:05:39

Od: "Mariusz Monkowski" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

efektywne spalanie tk.
> tluszczowej przy bardzo niskiej podazy weglowodanow jest niemozliwe.
> Lipidy pala sie w ogniu weglowodanow.
>
> pozdrowki!
> Iza

A czy mozesz mi powiedziec jakie powinny byc ilosci tych weglowodanow oraz w
jaki sposob(kiedy) nalezy je spozywac.

8. Data: 2003-04-13 19:33:24

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Monkowski" <m...@N...gazeta.pl> napisał:

> A czy mozesz mi powiedziec jakie powinny byc ilosci tych
weglowodanow oraz w
> jaki sposob(kiedy) nalezy je spozywac.

Przy tak intensywnie uprawianych biegach (10 - 20 km dziennie?) nie
mam pojecia jak i ile, i szczerze sie zastanawiam, czy w ogole je
powinienes ograniczac.
Podaje pomocne linki:

http://www.bieganie.pl/zdrowie/dietaww/

http://www.bieganie.pl/zdrowie/dietapbd/

http://www.bieganie.home.pl/cgi-bin/ikonboard/topic.
pl?forum=2&topic=
63

http://abcsukcesu.internet2.pl/sport/sport9.htm

pozdrawiam i zycze sukcesow!

Iza

9. Data: 2003-04-17 06:12:41

Od: "Manio" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Kochani za pomoc i moze opisze troszke jak wygladala moja dieta
polaczona z bieganiem. A wiec bylo to tak ze stwierdzilem iz tego dnia kiedy
biegam dla lepszych efektow najlepiej nic nie jesc zeby spalic jak najwiecej
tluszczu z kolei nastepnego dnia jedzesc samo bialko w sporych ilosciach -
bialy ser i piersi kurczaka (poniewaz trawienie bialka spala rowniez kalorie).

ZATEM:
-poniedzialek - bieganie i glodowka
-wtorek - bialko
-sroda - bieganie i glodowka
-czwartek - bialko
-piatek - bieganie i glodowka
Wekkend - regeneracja

Efekty byly rewelacyjnye ale nie wiem ile w tym bylo odwodnienia a ile
zrzucenia masy. Ale to nie bylo takie proste konczylo sie to tak iz pod
koniec tygodnia bylem mocno zmeczony nawet wchodzenie po schodach sprawialo
mi problem (nie wynikalo to z tego ze bieganie mnie zmeczylo poprostu bolalo
mnie wszystko z braku weglowodanow i w takich sytuacjach wystarczylo zjesc
kawalek ciasta czy np. snickersa i wszystko ustepowalo). Do piatku wlacznie
wiele razy udawalo mi sie wytrzymac natomiast w sobote i niedziele mialem juz
dosyc i jadlem wszystko w zbyt duzych ilosciach (najadalem sie do syta -
niewytrzymywalem) dzieki czemu organizm mogl znowu cwiczyc i przezyc
morderczy wysilek (ale nie zawsze udawalo sie od poniedzialku). Wiec
wygladalo to tak ze wykonywalem cos pieknego a pozniej to burzylem piec
krokow do przodu cztery do tylu. Teraz daze do tego aby od razu dozowac
weglowodany bialko i tluszcze tak zeby przynajmniej robic dwa kroki ale
konkretne. Poza tym jak bede mial weglowodany to latwiej bedzie mi biegac.
Tylko pytanie ile ma ich byc i kiedy jesc przed czy po treningu zeby palic
tkanke tluszczowa i zeby sie normalnie czuc.

meridia
Uwaga: chwale sie !
MM a ból mięśni?
Co to jest dieta MM