Re: Wesołych...

Data: 2013-12-27 01:08:30
Temat: Re: Wesołych...
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl>

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:19m909k113ota$.1sde7sarfh9i1.dlg@40tude.net...

> Fatalnie by było, gdybym coś musiała. Ja nie muszę. Ja chcę.

ale zauważ jaki wariant ( z możliwych ) interpretacji wybrałaś
i zwróć uwagę na "Ja chcę" - jak coś mamy to już tego
nie chcemy ( w sensie nie pożądamy - nie dążymy - bo mamy)

> A czy taką się zawsze czuję? Skłamałabym, gdybym napisała, że tak.
> Są bowiem w życiu chwile dramatyczne. Sprawdziany Wiary i Zaufania. Tej
> Wiary i Zaufania każdego dnia 'uczę' się na nowo. Nie jest to proste w
> obliczu cierpienia, ale z każdym dniem jest coraz łatwiej, mimo, że
> pozornie czasami jest coraz ciężej... Jednak "dusza nie znałaby tęczy,
> gdyby oczy nie znały łez" :) Święcie wierzę w te słowa... Wiem również, że
> nie wszystkim dane jest je zrozumieć.

Pewnie jest jak mówisz - ale uśmiechanie się
( poza łzami) choćby tylko od czasu do czasu, chyba ? ,
nie musi być złe ? :))))

> Jej prawo :)

no właśnie - Ty też masz takie prawo
ale wybierasz inny wariant - IMO milszy :)))

> Czyli lepiej być nie może ;) Żyć nie umierać :)

To ostatnie to niezależnie od wszystkiego :))
A to pierwsze ...hm... można się pozastanawiać :))))

> Inne smutasy ;)

jakie ? - chyba nie znam ? :))))