Wglebienie w butelce

1. Data: 2003-09-01 20:14:46

Temat: Wglebienie w butelce
Od: "(Na)Lesnik" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że to nie jest OT.
Czy może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego w butelka z winem dno nie jest
płaskie, lecz z wgłębieniem? Ma to jakieś uzasadnienie, czy tylko pomaga
w operowaniu samą butelką?
--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

1. Data: 2003-09-02 06:57:31

Temat: Re: Wglebienie w butelce
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Sep 2003 08:58:26 +0200, Kruszynka \(Wrocław\)
<m...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "(Na)Lesnik" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
>
>Ale chyba nie wszystkie wina? Bo ja nie przypominam sobie, zeby we
>wszystkich tak bylo. W wegierskich jest na pewno. Jedno wegierskie wino ma
>tez krzywa butelke. Myslalam, ze to ja jakas krzywa wzielam, ale nie, one sa
>specjalnie takie. Moze tak tez jest z tym wglebieniem, jakis "image"
>butelki?
>
>Kruszyna

wszystkie z babelkami maja wglebienie, moze to tajemne wejscie
dla babelkow...

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-02 06:58:26

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tez krzywa butelke. Myslalam, ze to ja jakas krzywa wzielam, ale nie, one sa
specjalnie takie. Moze tak tez jest z tym wglebieniem, jakis "image"

"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-02 07:02:09

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma to jakieś uzasadnienie, czy tylko pomaga w operowaniu samą butelką?

Z tego co ja się orientuję to jest to tylko zabieg praktyczny. Kelner gdy
nalewa wino właśnie w tym wgłębieniu trzyma kciuk, a resztą palców
podtrzymuje butelkę od spodu/ w sensie boczną ściankę. Pokrętne to
tłumaczenie :-/ ale nie umiem lepiej tego opisać

Smacznie pozdrawiam
Bakino

1. Data: 2003-09-02 07:38:13

Od: paszczak <dr.paszczak[cut]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tu na deszczu, wilki jakieś a Krysia Thompson klawiaturzy w
news:ppf8lvkmm5agcbs01b26jd1o2bslabc3a1@4ax.com co nastepuje:

> wszystkie z babelkami maja wglebienie, moze to tajemne wejscie
> dla babelkow...

Przez to zwiększa się powierzchnię dna. Dzięki temu ciśnienie działa na większą
powierzchnię.

1. Data: 2003-09-02 08:15:55

Od: "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
To jest pozostałość po zimnej wojnie - myśmy swoje wykwintne wina otwierali
przy pomocy męskiego dupnięcia w denko, oni /Zachód, tfu!/ umyślnie robili
te wklęsłe denka, żeby nie można było tak otworzyć i zmuszali nas do
wydawania pieniędzy, których i tak nie było za wiele, na korkociągi.
Rozkładali nas. I - jak widać - skutecznie.

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl

1. Data: 2003-09-02 09:11:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Sep 2003 10:15:55 +0200, "Eugeniusz Dębski"
<e...@i...art.pl> wrote:

>Hej!
>To jest pozosta?o?? po zimnej wojnie - my?my swoje wykwintne wina otwierali
>przy pomocy m?skiego dupni?cia w denko, oni /Zachód, tfu!/ umy?lnie robili
>te wkl?s?e denka, ?eby nie mo?na by?o tak otworzy? i zmuszali nas do
>wydawania pieni?dzy, których i tak nie by?o za wiele, na korkoci?gi.
>Rozk?adali nas. I - jak wida? - skutecznie.
>
>Namaste!

no co Ty...z czasow, ktore i TY pamietasz, mam wspomnienie o
wizycie sasiadki u wschodnich sasiadow...wrocila i stala sie
bogata...otoz. zakupila u w/w saisadow wschodnich duzo szampana a
w denko wpuczone wkladala grube ruskie obraczki z dukatowego albo
innego dobrego zlota, zaklejajac je plastelina....no widzisz?
teoria przemytu i teoria polticzna....uo matkubosku, kto da
wiecej

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-02 12:25:01

Od: "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ihn8lvcremnvt556ir6c441shqv4e59uo4@4ax.com...
> [...]
> innego dobrego zlota, zaklejajac je plastelina....no widzisz?
> teoria przemytu i teoria polticzna....uo matkubosku, kto da

Hej!
No, to była nasza odpowiedź na te knowania rewanżystów i zaprutych karłów
reakcji. Przesz jakoś się trzeba było bronić?! Wklęsłe też się dają odbić,
tylko więcej trza samozaprucia...

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl

1. Data: 2003-09-02 13:38:28

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> napisał w
wiadomości news:bj22ai$dtr$2@nemesis.news.tpi.pl...
> No, to była nasza odpowiedź na te knowania rewanżystów i zaprutych karłów
> reakcji.

Skladam oficjalny protest. Karzel reakcji jest ZAPLUTY :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-02 13:46:53

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Sep 2003 15:38:28 +0200, Waćpanna lub Waćpan Kruszynka \, w
wiadomości <bj26h7$2t5$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Skladam oficjalny protest. Karzel reakcji jest ZAPLUTY :)

Są też zaplute karły zdrady ;> vide Sapciu (znaczy nie On, ale u Niego)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

obiad po slowacku
obiadek dla babci :)
Aromatyczna (smakowa) oliwa
pyszny drink