Re: Wiara i rodzina

121. Data: 2010-04-16 01:34:49

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-16 01:03, Marchewka pisze:

> Zaraz nasze swietojebliwe panie okrzykna Cie feministka. ;-)
> I.
Marchewki lubią być skrobane.....

122. Data: 2010-04-16 03:20:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Marchewki lubią być skrobane.....

"Ze mną bądź, ze mną bądź"...

123. Data: 2010-04-16 07:12:11

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Marchewki lubią być skrobane.....

A merytorycznie potrafisz?
Cos bardzo zabolalo, jak widze.
I.

124. Data: 2010-04-16 17:57:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Apr 2010 03:34:49 +0200, Magdulińska napisał(a):

> Marchewki lubią być skrobane.....

Cóż, do tego przecież są :-)

125. Data: 2010-04-16 19:22:08

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdulińska napisał:

> Tak, jestem Godzillą - boli Cię to antychryście i morderco?
> Morderca - ten, który przymyka oko i godzi się na aborcję - również jest
> mordercą.
> I na jego rękach również jest krew - krew niewinnych dzieci.
>
> Coś jeszcze Ci wytłumaczyć ignorancie?
>
> Idź na drzewo banany prostować, według mnie - jesteś jeszcze taki
> zielony, jeszcze z drzewa nie zlazłeś.

> Martwię się o taka wesz i gnidę jak TY.
>
> Bez odbioru.

"Ja tylko wyznaję zasadę miłości bliźniego.." jestem pod wrażeniem
ogromu tej miłości

126. Data: 2010-04-17 01:19:05

Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:07:14 +0200, Magdulińska napisał(a):

> [...]
> mordercą.
> I na jego rękach również jest krew - krew niewinnych dzieci.

aaa a pani mięso jada ?
to naprawdę jest tak kolosalna różnica - usunąć embrion
a niezbyt humanitarnie zarżnąć i rozpruć dorosłego wieprzka ?

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

127. Data: 2010-04-17 08:48:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 03:19:05 +0200, zażółcony napisał(a):

> aaa a pani mięso jada ?
> to naprawdę jest tak kolosalna różnica - usunąć embrion
> a niezbyt humanitarnie zarżnąć i rozpruć dorosłego wieprzka ?

Gdyby Ciebie zabito, byłaby wielka różnica: wieprzek by się tu nie miał
"ambicji" wypowiadać, a Ty tak. Czyli rachunek jest prosty: przez Twoją
aborcję straciłabym możliwość czytania Ciebie, a przez zabicie wieprzka mam
zysk - zyskuję mięso potrzebne mi do życia.
:->

128. Data: 2010-04-17 11:26:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam
> zysk - zyskuję mięso potrzebne mi do życia.

A bore deprives you of solitude without providing you with company

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?