Wiatr i modrzew

21. Data: 2003-04-12 20:28:33

Temat: Re: Wiatr i modrzew
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
news:b743m2$71b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hejka. Spokojnie, to tylko nieszkodliwa forma schizofrenii;-) Michał nie
> tnie, nie pryska, nie nawozi ale jak mu coś przeszkadza, to wycina, wyrywa z
> korzeniami

... czyli robie to, co wszyscy ogrodnicy, tylko w mniejszym stopniu :-).
Niewatpliwie nie pryskam. Nawoze cos czasem (zwlaszcza przy sadzeniu),
stosujac kompost z obornikiem. A do wycinania i wyrywania jeszcze
trzeba dodac koszenie. A takze sieje i sadze - to tez wbrew naturze :-)

> albo wysyła armię interwencyjną z koalicjantami:-)

A to nie ja. Jestem jedynie obywatelem RP, wiec tylko wysylam koalicjantow,
tak jak Ty :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-04-12 21:49:24

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

$71b$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
>
> A to nie ja. Jestem jedynie obywatelem RP, wiec tylko wysylam koalicjantow,

Pozdrawiam Anastazy

23. Data: 2003-04-12 21:58:58

Temat: Re: Wiatr i modrzew -OT
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie miałem dziś taką złotą myśl ;-) :
> "Byliśmy wiele lat pod okupacją sowiecką i komunistyczną . Ale nie chciałbym
> aby ktoś mnie wyzwalał i obce czołgi były na moich ulicach ."
>
> --
> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński  jkch1@pnet.pl>

Pod okupacją komunistyczną to jeszcze jesteśmy,bo kto rządzi
obecnie Polską?
I co gorsza Polacy dobrowolnie wybrali taką władzę.
Ale wstyd,ale głupota:((((((((((((((((((((((((((
Idę do ogródka,gdzie czerwona władza nie sięga.Pa.

Pozdrawiam Anastazy

24. Data: 2003-04-12 23:01:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> Skąd bierzesz obornik-pyta kompost?

Konkretnie jest to wyrob pod nazwa "compost with cow manure",
czyli "kompost z lajnem krowim".

Pozdrowienia,
Michal

25. Data: 2003-04-13 00:30:29

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Too old... <t...@t...pl> wrote:

> [...]
> "Byliśmy wiele lat pod okupacją sowiecką i komunistyczną . Ale nie
> chciałbym aby ktoś mnie wyzwalał i obce czołgi były na moich ulicach

Widzę, że tęsknisz za generałem J. :)

moon

26. Data: 2003-04-14 21:03:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości:
<2V0ma.61335$JI.19547462@twister.neo.rr.com>...
>Konkretnie jest to wyrob pod nazwa "compost with cow manure",
>czyli "kompost z lajnem krowim".

Why not? Dobre i to :)

Pozdrawiam,
Bpjea