Re: Wieczne trwanie

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wieczne trwanie
Date: Tue, 23 Sep 2008 21:08:14 +0200
<gb8gqu$kta$1@news.onet.pl> <gb8ha5$9mg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gb8hb0$mfu$1@news.onet.pl> <gb8hka$9mg$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<gb8hle$njc$1@news.onet.pl> <gb8hq0$9mg$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<gb8hqr$o3h$1@news.onet.pl> <gb8i01$9mg$4@atlantis.news.neostrada.pl>
<gb8hv1$ol9$1@news.onet.pl> <X...@2...180.128.149>
<gb8qd9$vcd$1@achot.icm.edu.pl> <gb8qik$lj2$1@news.onet.pl>
<X...@2...180.128.149>
<gb8tbm$48s$1@achot.icm.edu.pl>
<X...@2...180.128.149>
<gb8vpf$8s3$1@achot.icm.edu.pl>
<m...@4...net> <gbau2t$e3f$1@news.onet.pl>

Dnia Tue, 23 Sep 2008 16:22:25 +0200, Sakujami napisał(a):

> Jak łatwo życie może przerodzić się w koszmar

Tak. Pisałam tu niedawno o sąsiedzie, tym z drugiej strony, co to mając
ramię i obojczyk w gipsie po paskudnym upadku na lodzie na własnym
podwórku, potknął się i padając akurat na zagipsowaną stronę i nie mając
się jak podeprzeć walnął głową o kaloryfer. Chłop był jak kolumna. Dziś -
roślina. Żona uciekła, zabrała dziecko i wszystkie wartościowe sprawy -
konie, pieniądze... Są już po rozwodzie. Nie wiem, co straszniejsze - jego
kalectwo, czy reakcja żony...
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak