"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:26, Qrczak pisze:

> No widzisz Lemurku, po to Bozi potrzebne Stasiowe oczko. Żeby sobie
> popatrzyło na Stasia z odległości, aż się znów nie spotkają.

Brrr.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:13:47 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie odwracaj kota ogonem. Tu jest mowa o dzieciach, które myślą o swoim
> życiu i swoim cierpieniu.

Nie widze różnicy (co do natężenia i skutków dla psychiki) w cierpieniu
psychicznym po stracie matki i w chorobie... bo chyba nie mówimy tu o bólu
po urazie fizycznym.

Ale tak w ogóle nie bardzo mi się chce ciągnąć ten podwątek z względu na
obecną tu matkę chorego dziecka. Nie widze pwoodu, aby drążyć kanały w jej
cierpieniu...

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:13:53 +0100, Lolalny Lemur napisał(a):

> Wiem, zdaję sobie sprawę, że mimo różnych ans jesteś z nami. Dziękujemy.
> I ponownie - jeśli masz ochotę na pomoc dzieciom już urodzonym -
> rekomenduję wpłaty dla fundacji: http://fundacja.czd.pl/ oraz
> http://www.tecza.org/

Na pewno pomogę.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:14:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-09 21:56, niebożę Lolalny Lemur wylazło do ludzi i marudzi:

> Odpowiedź sama dałaś już wcześniej. Wygodniej jest uważać kogoś za
> idiotę, by nie musieć w tę czasem bardzo bolesną racjonalność wchodzić.
> I nie musieć o o tak poważnych sprawach rozmawiać z dzieckiem poważnie,

Uważam, że małe dzieci trzeba jak najdłużej chronić przed dokłądnym
rozumieniem pewnych rzeczy.

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:14, Qrczak pisze:

> Odpowiedź sama dałaś już wcześniej. Wygodniej jest uważać kogoś za
> idiotę, by nie musieć w tę czasem bardzo bolesną racjonalność wchodzić.
> I nie musieć o o tak poważnych sprawach rozmawiać z dzieckiem poważnie,

Bo taka rozmowa niestety boli. Dorosłego częściej bardziej niż dziecko.
Potem często jest zaskoczenie, że "ja nie wiedzialam jak mu to
powiedzieć a on to przyjął tak po prostu".

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Nov 2011 22:15:58 +0100, Szaulo napisał(a):

> [...]
>
> Nie należy się poddawać. Można spróbować analogii ze światem przyrody.

Jakich?

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Ale faktycznie nie widzisz różnicy? Jeśli faktycznie wierzysz w to co
> mówisz to spoko - większość z nas wierzy w spotkanie z bliskimi gdzieś
> tam kiedyś - wszystko jedno czy nazwiesz to niebem czy czymkolwiek innym
> - wtedy to dla dziecka jest prawdziwe. Ale w spotkanie oczka to już
> chyba nie bardzo. Podobnie jak w to, że dzieci przed urodzeniem latają
> jako malutkie aniołki i wybierają sobie rodziców i Świętego Mikołaja.

Ja pamiętam, co mi moja mama mówiła i co ja czułam, kiedy leżałam
wielokrotnie w szpitalu jako dziecko z różnymi poważnymi chorobami.
Ona mi mówiła, że może boleć, że to będzie nieprzyjemne, ale ona
przyjedzie i będzie ze mną. I była. Żadnych aniołków.
Punkcja zatok w znieczuleniu miejscowym. Miałam 6 lat, powiedziała mi na
czym to polega. Dałam radę. Siedziała na korytarzu cały dzień, kiedyś
nie wpuszczali na oddział rodziców, tak jak teraz. Ja wiedziałam, ze
przyjdzie. I była.

--

Paulinka

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 21:46, Ikselka pisze:

> A skad w ogóle Tobie się wziął ten KK w tym odniesieniu, to naprawdę nie
> wiem. Są jeszcze tradycje i bajki.

No jak aniołki to zasadniczo KK. Bajki sie opowiada ale się w nie nie
wierzy z zasady.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:18:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-09 21:55, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ta, i jeszcze by wychodziło, że to jakiś wolontariat emerycki.
>
> Qra

A w to to ja już nie wnikam, jak sobie kto interpretuje przenośnie.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:19:15 +0100, Paulinka napisał(a):

> Łee teraz to już wiadomo, że pszczoły pasie, grządki kopie i dynie za
> friko uprawia.

TO jest moje hobby, poza pracą.
I jeszcze kiełbasy robienie :->

Jakie Wy macie hobby?