Re: "Wielka książka o aborcji".

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: "Wielka książka o aborcji".
Date: Wed, 09 Nov 2011 22:41:49 +0100
<j8ukif$mcd$1@inews.gazeta.pl>
<16tuhij50gtmk$.1s66z8z861l2q$.dlg@40tude.net>
<4eb92fcf$0$5798$65785112@news.neostrada.pl>
<bztkpr3yscex.1naprgb6c4e8n$.dlg@40tude.net>
<4eb9675a$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<k3kwhrb56sza$.1bm1mfgbvlnyz.dlg@40tude.net>
<4ebae8f0$0$5798$65785112@news.neostrada.pl>
<1n9klhafoos0u$.1wovbuejeo5yt$.dlg@40tude.net>
<4ebaf17b$0$5798$65785112@news.neostrada.pl>

Lolalny Lemur pisze:

> Ale faktycznie nie widzisz różnicy? Jeśli faktycznie wierzysz w to co
> mówisz to spoko - większość z nas wierzy w spotkanie z bliskimi gdzieś
> tam kiedyś - wszystko jedno czy nazwiesz to niebem czy czymkolwiek innym
> - wtedy to dla dziecka jest prawdziwe. Ale w spotkanie oczka to już
> chyba nie bardzo. Podobnie jak w to, że dzieci przed urodzeniem latają
> jako malutkie aniołki i wybierają sobie rodziców i Świętego Mikołaja.

Ja pamiętam, co mi moja mama mówiła i co ja czułam, kiedy leżałam
wielokrotnie w szpitalu jako dziecko z różnymi poważnymi chorobami.
Ona mi mówiła, że może boleć, że to będzie nieprzyjemne, ale ona
przyjedzie i będzie ze mną. I była. Żadnych aniołków.
Punkcja zatok w znieczuleniu miejscowym. Miałam 6 lat, powiedziała mi na
czym to polega. Dałam radę. Siedziała na korytarzu cały dzień, kiedyś
nie wpuszczali na oddział rodziców, tak jak teraz. Ja wiedziałam, ze
przyjdzie. I była.

--

Paulinka