"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 11:01, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> To Wy siacyś strasznie dowcipni jesteście. Wdycham i uśmiecham się.

Pamiętam, kiedy po długiej przerwie zaciągnęłam się fają do pełna.
Owa chwila warta była takiego poświęcenia.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 14:01, Ikselka pisze:

> Nie zauważyłam - raczej pomagają.

Ych. Bo znasz z opowiadań.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 14:07, Ikselka pisze:

> Matko - jakimi znowu komiksami? Spiewać to ja też nie bardzo...
> :-D

Tymi z sygnaturki. Ale obstawiam, że Ci się mogą nie spodobać.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 14:05, Ikselka pisze:

> OK, to dawaj ten adres na priv

A ten który się wyświetla na grupie działa?

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 12:34, Lolalny Lemur pisze:

> Tymi z sygnaturki. Ale obstawiam, że Ci się mogą nie spodobać.

Świetne :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 14:37, SuzIQ pisze:

> i zyd,i brudas,i mason i zamachowiec i kociarz i nosiciel virusa hiv....
> je!....ale sie mozna robujac w tym ''laczniu faktów''.

A potem patrioci muszą marsze urządzać.

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 16:46, Ikselka pisze:

> Dwa tysiące.

No to zamykamy te budę. W myśl nowej ustawy.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 12:31:46 +0100, Lolalny Lemur napisał(a):

> Ych. Bo znasz z opowiadań.

No wiesz, jakby Ci tu... Opowiem potem. Aerobik mam za 15 minut. U nas na
wsi jest wtedy, kiedy ludzie czas mają, więc akurat dziś, nie ma lekko.

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 16:49, Ikselka pisze:

> No wiesz, jakby Ci tu... Opowiem potem. Aerobik mam za 15 minut. U nas na
> wsi jest wtedy, kiedy ludzie czas mają, więc akurat dziś, nie ma lekko.

W dzień świąteczny?

N.

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:56, Ikselka pisze:

> Nie rozumiesz, czy udajesz?

Nie, nie rozumiem Twojej pogardy dla innych. Owszem.

Ewa

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia