"Wielka książka o aborcji".

211. Data: 2011-11-02 14:25:33

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 15:22, Nixe pisze:
> "kju...suzi kju" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> Ameryki nie odkryłaś.
> Wszak nie od dziś krążą plotki dlaczego/po co Kamell pokazuje się z
> Niezgodą.
>
> N.
> IMVHO w tym związku są raczej dwie "bestie", ale to pewnie kwestia gustu
> ;-)

Dziecię!Kobito! Tu nie chodzi o nazwiska, a chodzi o sam fakt zjawiska.
Jak bym miala wybierac to tych
->http://cdn.everyjoe.com/files/2008/06/adam-rodrigu
ez-monte-carlo-01_nc.jpg
http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/vin-diesel/vi
n-diesel-20060923-163301.jpg
http://www.alarab.net/data/news/Gerard_Butler.jpg
tylko wtedy to ja gralbym role bestyji :( bu

--
http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.

212. Data: 2011-11-02 15:12:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 13:15, Szpilka pisze:

> [...]
mmel11.jpg

> Zły przykład. ;-)

Pomijam konkretny przypadek Kamela i jego pani, ale czy naprawdę
uważacie, że grubsza kobieta nie może być atrakcyjna i kochana?

Ewa

213. Data: 2011-11-02 15:14:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 14:31, zażółcony pisze:

> Pójdą Ci latka kiedyś, to będziesz swego łysego chłopa chwalić,
> że na co dzień się decyduje ...
>
> Ja tego prawdę mówiąc nie kumam - z jaką lekkością młode, bezdzietne
> kobiety przystępują do ataków na urodę inszych ...

Dokładnie. Też tego nie rozumiem.
Już abstrahując od tego konkretnego przykładu, zdarzało mi się widzieć
kobiety grubsze i brzydsze (od tej z linka), a kochane i szczęśliwe.

Ewa

214. Data: 2011-11-02 15:16:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 14:11, Iwon(K)a pisze:
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> termin "aborcja" jest na tyle strasznym slowem, ze Mis Puchatek nie
> moze nawet patrzec
> w ta strone. Tresc nie jest wazna.

I może tu tkwi problem Twojego niezrozumienia - od samego słowa
ważniejsza i trudniejsza jest jego treść właśnie.

Ewa

215. Data: 2011-11-02 15:19:35

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mmel11.jpg

> Pomijam konkretny przypadek Kamela i jego pani, ale czy naprawdę uważacie,
> że grubsza kobieta nie może być atrakcyjna i kochana?

Ja tak nie uważam.
Każdy ma prawo do szczęścia, miłości i innych atrakcji.
Niezależnie od jego wagi, koloru włosów czy zamiłowania do oglądania
horrorów ;-)

Sylwia

216. Data: 2011-11-02 15:22:36

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 16:14, medea pisze:

> zdarzało mi się widzieć
> kobiety grubsze i brzydsze (od tej z linka), a kochane i szczęśliwe.

Przez modeli ma sie rozumieć. Jak Wy nic nie rozumiecie. A raczej
chcecie rozumieć tylko to co nie boli Was w wasze zmurszałe konwenanse.
Nie dopatrzałaś, za mowilam o drugim dnie w zwiazku 'piekna i
besia(gruba, chuda)' a nie o kwestii gruba\chyda i brzydka nie ma prawa
do milosci?

217. Data: 2011-11-02 15:55:59

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-02 16:22, kju...suzi kju wrote:
> Przez modeli ma sie rozumieć. Jak Wy nic nie rozumiecie. A raczej
> chcecie rozumieć tylko to co nie boli Was w wasze zmurszałe konwenanse.

A co tu rozumieć? Poza - za przeproszeniem - tyłkiem i biustem kobiety
mają przecież wiele innych atrybutów, które mogą kręcić faceta.

Dla jednych może to być tak zwane wnętrze, a dla innych
średniomiesięczna wartość depozytów bankowych.

A Ty od razu doszukujesz się drugiego dna ...

Piotrek

218. Data: 2011-11-02 16:10:16

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 16:55, Piotrek pisze:

> A co tu rozumieć? Poza - za przeproszeniem - tyłkiem i biustem kobiety
> mają przecież wiele innych atrybutów, które mogą kręcić faceta

!!!!!! MÓWIE O ZJAWISKU ZWIAZKU PIĘKNEJ I BESTII, KIEDY TO PIEKNY\PIEKNA
UWIELBIA BESIE\GRUBA, CHUDA I BRZYDKA ZDAJĄC SIE NIE WIDZIEĆ\WIDZIEC,
ALE AKCEPTOWAC DYSPROPORCJI W ICH WYGLĄDZIE I WCISKAC OTOCZENIU, ZE W
TYM ZWIAZKU NIE MA DRUGIEGO DNA!!!!

czy ja sie wyrazilam wystarczajaco wyraznie?,bo juz wiekszymi literami
sie nie da. aaaaa zreszta

219. Data: 2011-11-02 16:19:00

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-02 17:10, kju...suzi kju wrote:
> [...]
> UWIELBIA BESIE\GRUBA, CHUDA I BRZYDKA ZDAJĄC SIE NIE WIDZIEĆ\WIDZIEC,
> ALE AKCEPTOWAC DYSPROPORCJI W ICH WYGLĄDZIE I WCISKAC OTOCZENIU, ZE W

No to przecież napisałem chyba dostatecznie wyraźnie.

IMHO mylnie zakładasz, że w każdym przypadku partnerzy cenią w sobie
nawzajem dokładnie te same atrybuty. I posiadanie/nie_posiadanie tych
atrybutów przesądza o powstaniu i sukcesie związku.

> czy ja sie wyrazilam wystarczajaco wyraznie?,bo juz wiekszymi literami
> sie nie da. aaaaa zreszta

Nie irytuj się. Wydoroślejesz to zrozumiesz :-P

Piotrek

220. Data: 2011-11-02 16:24:22

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 17:19, Piotrek pisze:

> [...]
> atrybutów przesądza o powstaniu i sukcesie związku.

> Nie irytuj się. Wydoroślejesz to zrozumiesz :-P

Biedny Piotruś. Coz, zdania jednak nie zmianie.
Juz wydoroslalam. Nie myl mnie z xl'ka.

--
http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.
Ale za to jak pupcia uwydatniona.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia