"Wielka książka o aborcji".

481. Data: 2011-11-04 12:47:23

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> Dlatego jeśli miałabym być teraz aniołkiem latającym w przestworzach i
> wybrać sobie za chwilę mamusię, to mając do wyboru jedynie Ciebie i ją -
> wybrałabym ją.

Jesteś tego absolutnie pewna :DD

http://www.pudelek.pl/artykul/29904/psychofanka_ange
liny_nagrala_porno_dla_fetyszystow_zdjecia/

N.

482. Data: 2011-11-04 12:49:30

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" napisał

> Ja nie obstawiam, riposty Ikselki zawsze są dla mnie objawieniem. Zawsze
> jak mi się wydaje, że dalej to już tylko ściana i czarna dziura, pojawia
> się ona ze swoimi niepowtarzalnymi wizjami ;-)

Dlatego czekam niecierpliwie ;-)

N.

483. Data: 2011-11-04 12:51:11

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 09:20, zażółcony pisze:

> Mój teściu nie smarował, a też opiekę miał bardzo dobrą, jak w zeszłym
> roku paskudnie złamał nogę w udzie, jedynie może trochę tłoczno było
> (wszystkie łóżka non stop obłożone). Ma w nogę wstawiony kawał 'blachy',
> która sama w sobie na pewno kosztowała kupę pieniędzy (specjalne stopy).

Ostatnio dużo mam do czynienia z lekarzami w przychodniach i szpitalach,
bo mi się trochę zachorowało. Obserwując ten skromny wycinek całego
systemu opieki dochodzę do wniosku, że jedni pacjenci wieszają na SZ
psy, a inni są niewymownie wdzięczni za starania. A łapówki są chyba na
siłę wciskane i często przez lekarzy niemile widziane.
Żenujące są takie obrazki, kiedy pacjent krąży po korytarzu szpitalnym z
wypchanymi czymś reklamówkami polując na moment, kiedy lekarz będzie sam
w swoim gabinecie.

> Problem był natomiast jeszcze przed wejściem, na izbie przyjęć,
> gdzie leżał połamany i przemoczony bez opieki i zainteresowania
> - dopóki żona rabanu nie zrobiła.

To racja, też widziałem, jak nikt nie spieszy się do cierpiących
oczekujących na izbie przyjęć. Wtedy raban, to najlepsza rzecz, dla
osiągnięcia oczekiwanego efektu.

> Tak wiec o służbie zdrowia można powiedzieć tyle: jest nierówno,
> gdzieniegdzie zegary są już nieźle naoliwione, w innych miejscach
> zgrzytają po staremu.

I tak jest pewnie na całym cywilizowanym świecie. Nierówno. :)

michał

484. Data: 2011-11-04 12:56:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Agnieszka wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

ydzaja_nie_moge_na_nie_patrzec/

> Ja nie obstawiam, riposty Ikselki zawsze są dla mnie objawieniem. Zawsze
> jak mi się wydaje, że dalej to już tylko ściana i czarna dziura,
> pojawia się ona ze swoimi niepowtarzalnymi wizjami ;-)

Zdecyduj się, kobito! Albo ściana, albo dziura.

Qra

485. Data: 2011-11-04 12:58:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> Jesteś tego absolutnie pewna :DD
>
> http://www.pudelek.pl/artykul/29904/psychofanka_ange
liny_nagrala_porno_dla_fetyszystow_zdjecia/

Prawdziwe dziecko, znaczy takie z aniołka, kocha swoją matkę niezależnie od
zawodu.

Qra

486. Data: 2011-11-04 13:08:26

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Agnieszka wylazło do ludzi i marudzi:

ydzaja_nie_moge_na_nie_patrzec/

> Zdecyduj się, kobito! Albo ściana, albo dziura.

Ja, ściana, czarna dziura, Ikselka. Mam nadzieję, że pomogłam.

Agnieszka

487. Data: 2011-11-04 13:15:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak"

> W sekrecie wielkim ci powiem że bardzo lubię wszelkie wodne roztwory
> etanolu, a nawet czasami sobie komponuję jakieś dziełka. Z dziewczyńskich
> klimatów ostatnio znajome chwaliły mnie za kompozycję:
>
> nalew z orzechów włoskich (własny) - 60% - 250 ml
> spirytus rektyfikowany Polmos - 250 ml
> syrop barmański orzech laskowy Rioba -100 ml
> syrop barmański ciemna czekolada Rioba - 50 ml
> Imbir z cynamonem i goździkami - Herbapol - 25 ml
> sok z białych winogron Hortex - 325 ml (dopełnić litrową butelkę)

To tak...
Żeby utrzymać wyśmienitą jakość kompozycji, wypadałoby użyć Twojej
orzechówki (a ona jest może taką siekierą stosowaną poza tym w celach
leczniczych cz słodkim ulepkiem?). I czy mogę zrezygnować z Hortexu (nie
pijam soków)?

Qra

488. Data: 2011-11-04 13:18:14

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwe dziecko, znaczy takie z aniołka, kocha swoją matkę niezależnie
> od zawodu.

Takie z upadniętego aniołka? A to AXE skoczy sprzedaż ;-)

Agnieszka (poza RPA bo tam zakazali)

489. Data: 2011-11-04 13:26:19

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlatego jeśli miałabym być teraz aniołkiem latającym w przestworzach i
> wybrać sobie za chwilę mamusię, to mając do wyboru jedynie Ciebie i ją -

to by mnie wcale nie zdziwilo. Dzieci tej kobiety zyja, gloduja, sa
zaniedbane- jedno z nich
ma autyzm i jest zostawione same sobie. Ta mamusia od czasu do czasu pojawia
sie
w tv w celach pomocy, zeby choc ktos jej dal prace czy pomoc finansowa- bo
jak jej sie zepsula
wanna nie miala pieniedzy na jej naprawe i kapala dzieciaki z zlewie
kuchennym. Pare innych finansowych specow tez jej pomaga- bo musza jej
powiedziec, ze moze nie powinna chodzic paznokci malowac co tydzien, ze musi
zrezygnowac z prywatnego trenera, i moze by nie wydawala $8000 na zabawki w
Swieta- skoro dzieciakow nie ma za co wyzywic, zaplacic pozyczke za dom,
czy zaplacic za szkole. Ta Twoja przyszywana mamusia, wolajac o pomoc do
znanych i bogatych min Oprah, blagala o pomoc bo ma juz tego dosc, ma ataki
paniki, i zaczyna myslac o samobojstwie. Calkiem juz niedawano wisi juz
bankowi za dom tak duzo, ze za niedlugo ja z domu wywala. A ostatnio
stwierdzila, ze byla pod wplywam lekow kiedy podpisywala zgodze na
wytworzenie 12 embrionow, bo w zyciu by sie nie zgodzila na Tyle. Takze
fruwaj sobie Ixelka do swojej idolki- mamusi. Jestescie siebie warte.

i.

490. Data: 2011-11-04 13:30:52

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic mi się nie pomyliło.

to, ze akurat tak uwazasz nie czyni tego prawda.

i.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia