Re: "Wielka książka o aborcji".

From: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: "Wielka książka o aborcji".
Date: Fri, 4 Nov 2011 08:26:19 -0500
<1...@m...googlegroups.com>
<t...@4...net>
<d...@n...googlegroups.com>
<1guoy0gew8vio$.4vfa25pa93gf$.dlg@40tude.net>
<j8sq5j$g24$1@inews.gazeta.pl>
<be9l546u90al$.1lddnz0inwxun.dlg@40tude.net>
<j8ukif$mcd$1@inews.gazeta.pl>
<16tuhij50gtmk$.1s66z8z861l2q$.dlg@40tude.net>

news:16tuhij50gtmk$.1s66z8z861l2q$.dlg@40tude.net...

> Coś Ci powiem, dobra kobieto: dzieci tej kobiety żyją, nie głodują, są
> zadbane i kochane. I ona na pewno nie abortowała żadnego.
> Dlatego jeśli miałabym być teraz aniołkiem latającym w przestworzach i
> wybrać sobie za chwilę mamusię, to mając do wyboru jedynie Ciebie i ją -
> wybrałabym ją.

to by mnie wcale nie zdziwilo. Dzieci tej kobiety zyja, gloduja, sa
zaniedbane- jedno z nich
ma autyzm i jest zostawione same sobie. Ta mamusia od czasu do czasu pojawia
sie
w tv w celach pomocy, zeby choc ktos jej dal prace czy pomoc finansowa- bo
jak jej sie zepsula
wanna nie miala pieniedzy na jej naprawe i kapala dzieciaki z zlewie
kuchennym. Pare innych finansowych specow tez jej pomaga- bo musza jej
powiedziec, ze moze nie powinna chodzic paznokci malowac co tydzien, ze musi
zrezygnowac z prywatnego trenera, i moze by nie wydawala $8000 na zabawki w
Swieta- skoro dzieciakow nie ma za co wyzywic, zaplacic pozyczke za dom,
czy zaplacic za szkole. Ta Twoja przyszywana mamusia, wolajac o pomoc do
znanych i bogatych min Oprah, blagala o pomoc bo ma juz tego dosc, ma ataki
paniki, i zaczyna myslac o samobojstwie. Calkiem juz niedawano wisi juz
bankowi za dom tak duzo, ze za niedlugo ja z domu wywala. A ostatnio
stwierdzila, ze byla pod wplywam lekow kiedy podpisywala zgodze na
wytworzenie 12 embrionow, bo w zyciu by sie nie zgodzila na Tyle. Takze
fruwaj sobie Ixelka do swojej idolki- mamusi. Jestescie siebie warte.

i.