Re: "Wielka książka o aborcji".

From: michał <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Wielka książka o aborcji".
Date: Fri, 04 Nov 2011 13:51:11 +0100
<j8oicf$inb$1@news.onet.pl> <j8pfie$6ut$1@news.dialog.net.pl>
<j8pk3e$51b$1@news.onet.pl> <j8pldk$39c$1@node2.news.atman.pl>
<lqdj5fnhst1q$.x5j7csofn22g$.dlg@40tude.net>
<j8pmnt$39c$5@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<j8po1v$39c$9@node2.news.atman.pl>
<10h4v9n1tgf3b.1ryelv6hvpgjv$.dlg@40tude.net>
<j8pop6$39c$11@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<j8pqu0$39c$13@node2.news.atman.pl>
<1e76adh3iyobz$.1c55a9hqy7oqm.dlg@40tude.net>
<j8si83$5vj$5@node2.news.atman.pl> <j8tuo4$jt0$1@news.icm.edu.pl>
<j8tv3j$m64$1@news.onet.pl> <j8u0n2$9nr$4@news.onet.pl>
<j8uu5p$m6u$1@news.icm.edu.pl> <j9078v$c4g$1@news.task.gda.pl>

W dniu 2011-11-04 09:20, zażółcony pisze:

> Mój teściu nie smarował, a też opiekę miał bardzo dobrą, jak w zeszłym
> roku paskudnie złamał nogę w udzie, jedynie może trochę tłoczno było
> (wszystkie łóżka non stop obłożone). Ma w nogę wstawiony kawał 'blachy',
> która sama w sobie na pewno kosztowała kupę pieniędzy (specjalne stopy).

Ostatnio dużo mam do czynienia z lekarzami w przychodniach i szpitalach,
bo mi się trochę zachorowało. Obserwując ten skromny wycinek całego
systemu opieki dochodzę do wniosku, że jedni pacjenci wieszają na SZ
psy, a inni są niewymownie wdzięczni za starania. A łapówki są chyba na
siłę wciskane i często przez lekarzy niemile widziane.
Żenujące są takie obrazki, kiedy pacjent krąży po korytarzu szpitalnym z
wypchanymi czymś reklamówkami polując na moment, kiedy lekarz będzie sam
w swoim gabinecie.

> Problem był natomiast jeszcze przed wejściem, na izbie przyjęć,
> gdzie leżał połamany i przemoczony bez opieki i zainteresowania
> - dopóki żona rabanu nie zrobiła.

To racja, też widziałem, jak nikt nie spieszy się do cierpiących
oczekujących na izbie przyjęć. Wtedy raban, to najlepsza rzecz, dla
osiągnięcia oczekiwanego efektu.

> Tak wiec o służbie zdrowia można powiedzieć tyle: jest nierówno,
> gdzieniegdzie zegary są już nieźle naoliwione, w innych miejscach
> zgrzytają po staremu.

I tak jest pewnie na całym cywilizowanym świecie. Nierówno. :)

michał