"Wielka książka o aborcji".

831. Data: 2011-11-06 16:52:38

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-06 17:37, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Hurt?
> http://www.sjp.pl/zakupi%E6
> ;-P

A to Ty może jeszcze nie wiesz, że teraz w monopolu bez kartek i
wcześniejszego zapisu nawet skrzynkę wódki za-nabyć można?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

832. Data: 2011-11-06 16:58:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Nov 2011 10:32:25 -0700 (PDT), Szpilka napisał(a):

> [...]
..

> To nie pisz, że nie masz fizycznej możliwości tylko że nie chcesz
> tego
> zrobić.

Nie wolno mi. To zwiększyłoby nieodpowiedzialność, podziałałoby
demoralizująco na kobiety abortujace dzieci - pozwalałyby sobie na każdą
ilość nieodpowiedzialnego seksu, a grożąc mi aborcją żądałyby, abym brała
każde następne dziecko, którego też nie chcą.

Identyczny skutek mają obecnie schroniska dla psów - im więcej schronisk,
tym większa demoralizacja i lekkomyślność społeczeństwa odnośnie
powoływania do życia tych zwierząt.

> A co w sytuacji, gdyby Twoja córka była w ciąży zagrażającej jej
> życiu? I by
> Ciebie pytała o radę?

Zapominasz, że my wierzymy w Boga. Nie jesteśmy same, nie poprzestałybyśmy
w takiej sytuacji na radzeniu sobie nawzajem. W takich sytuacjach my
polecamy się Bogu. Ale rozumiem, ze Ty musiałabyś sobie inaczej radzić...

833. Data: 2011-11-06 16:59:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Nov 2011 21:58:34 +0100, SuziQ napisał(a):

> No to nie mamy o czym mówić. Mało tego,przemądrzenie sie o jakiejkolwiek
> *AUTOPSJI* w sposobie sprawowanie opieki lekarskiej przez lekarzy i
> personel medyczny(nie wszystkich warto na koniec zaznaczyć) jest z
> Twojej strony wielkim nietaktem wobec wszystkiego czego zaznali chorzy i
> zwykłym, *POBOŻNYM ŻYCZENIEM*. Poczytaj fora, historie, doświadczenia
> ludzi chorych, poczytaj i sie zastanów raz jeszcze, nie ograniczaj
> swojego oglądu zagadnienia, tylko na podstawie relacji Twojego taty
> którego kosza i któremu ufasz i mnie, osoby której nie trawisz i nie
> [...]

Mogę się przyłączyć do Twej opinii?

834. Data: 2011-11-06 17:02:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Nov 2011 01:03:32 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> (...) mowiac jezykiem kk,
> kazdy z nas niesie swoj krzyz.

O!

835. Data: 2011-11-06 17:08:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zapominasz, że my wierzymy w Boga. Nie jesteśmy same, nie poprzestałybyśmy
> w takiej sytuacji na radzeniu sobie nawzajem. W takich sytuacjach my
> polecamy się Bogu. Ale rozumiem, ze Ty musiałabyś sobie inaczej radzić...

Jasne poteoretyzuj sobie jeszcze trochę.

--

Paulinka

836. Data: 2011-11-06 17:10:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mogę się przyłączyć do Twej opinii?

Bo miałaś pecha trafić na złą opiekę medyczną?

--

Paulinka

837. Data: 2011-11-06 17:14:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2011 17:52:38 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-06 17:37, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A to Ty może jeszcze nie wiesz, że teraz w monopolu bez kartek i
> wcześniejszego zapisu nawet skrzynkę wódki za-nabyć można?

Że można skrzynkę, to wiem, ale że Aicha ma takie zapotrzebowanie...

838. Data: 2011-11-06 17:28:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Tzn do aborcji? To jest ta godność? - czy może źle zrozumiałam?

Źle zrozumiałaś. Jak zwykle zresztą.

Agnieszka

839. Data: 2011-11-06 18:15:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Miał - umrzeć kilka lat wcześniej, niż umarł.

> Myslał, że będzie w ogóle przyjęty. Traktowanie było tu rzeczą nawet nie
> rozpatrywaną.

To jest taka sama forma łapówki jak każda inna.

--

Paulinka

840. Data: 2011-11-06 18:27:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-06 18:14, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

A nie może mieć?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia
"Trei się udało, uda się i nam."