Re: Wielka milosc

Data: 2000-01-03 07:07:55
Temat: Re: Wielka milosc
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl>

Użytkownik bozenakp <b...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84oh64$r22$...@h...man.lublin.pl...
TRABUL wrote:

> Zeby nie bylo watpliwosci - jestes chamowaty i prostacki, bez wzgledu na
> synka Adasia , klopoty zdrowotne itd. Nie chodzi mi o Twoje poglady - sa
> tylko twoje , ale o sposob ich przedstawiania.

Zeby nie bylo watpliwosc to tu nie konkurs pieknosci, a Ty nie podstarzaly
mam nadzieje ) juror siedzacy na widowni. Dokonuj ocen merytorycznych, a
nie bierz jako punkt wyjscia ozdobnikow emocjonalnych , ktore do tresci sie
maja jak piesc do nosa. Gotow jestem pomyslec, ze argumentow brak !!! i
tylko stac Cie na takie ogolne.......... uliczne oceny , czy tez typu jedna
ciotka drugiej ciotce !!! Co mowiac szczerze jako czlowiek po przejsciach i
pytaniach zasadniczych rozumie i pospulstwu wybaczam, bo coz tu oczekiwac???
Dla panienki jak to dla panienki jeszcze forma wazniejsza od
tresc............CO ???? I nic sie nie liczy tylko te pare barwnych slowek,
ktore przeciez klamstwem zadnym nie sa, a tylko nieestetycznym wyrazeniem
stron zycia, co niektora zreszta bardzo pociagajaca. Gdyby panienka miala
juz odrobine rozdzielnosci umyslowej to odzielilaby tres od formy w sposob
elegancki i sadze, ze wtedy zawstydzic by Ci sie udalo mnie latwiej. A
tak...........??? No ale coz...... metod nalezy sie uczyc przez cale zycie
!!!
Tak na koniec to sie specjalnie nie przejmuj tym co napisalem, tylko wnioski
wyciagnij !!! z pozytkiem dla Siebie. Mam nadzieje, ze napiszesz cos
jeszcze...........chociazby po to aby dysonans zniwelowac. A ja jako
czlowiek wytwralosci nauczony przez zycie, cierpliwie Twoja pisanine zniose
i nauki bez honorarium przekaze.

WIECEJ LUZU
TRABUL