Re: Wierzba energetyczna

Data: 2002-09-29 20:22:08
Temat: Re: Wierzba energetyczna
Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
news:an7ap7$ja5$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jasiu, toć wierzba jest energetyczna a nie cieplna :-)))) To od razu mi
sie
> skojarzyło ze słupami wysokiego napięcia ;-)))
> Gdyby nie to, że za chwilę musze wybyć to bym się jeszcze ku utrapieniu
> poniektórych pobawił.
> Ale miło sie z wami gawędzi.

Przepraszam, że Cię nie pozdrowiłem w mym poście, po prostu dopiero
zaczynałem i nie miało to jeszcze wyjść poza ekran mojego komputera.
Chciałem tylko Ci zwrócić uwagę na niestosowne przywołanie słupa linii
wysokiego napięcia, a nie rurociągów CO lub CWU, którymi Twe miasto
jest poprzecinane.

Myślę, że mnie rozumiesz. Wiesz jak to jest, gdy żona czeka w drzwiach
na męża przy wyjściu do kina.

Właśnie wróciłem, filmem był Pianista.

A niebo takie rozgwieżdżone - wróży to pogodny dzień, przynajmniej na
Sląsku.
I cieszę się, że mam duże szanse zobaczyć to wszystko, co pogodny dzień
przynosi z sobą.

Serdeczna pozdrowienia
Jan_jr