Wiesz o tym że masz przejebane?

11. Data: 2013-06-14 20:31:40

Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 10:22, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> akceptując zmęczonego pszygłupa.
> Mężczyzna narażony jest tradycyjnie na niebezpieczeństwo w pracy (kopalnie,
> budowy...)
>
> Powstaje para: kobieta głupia bo nie wie, mężczyzna głupi bo zmęczony.
> Takim pszybytkiem łatwo kierować, dlatego jest promowany pszez
> tradycjonalistuw dążącyh do władzy, często jest to środowisko prawicowe,
> kapitalistyczne, burżuazyjne.
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,

Porównujesz Islam do Polski, tam jest też system religijny
nienawidzących kobiet, to nie wina mężczyzn ani kobiet że nie są
partnerami obecnie, ale non stop od lat przekrzywianie rzeczywistości
prawnej , mentalnej, przez kler. Nienawiść tak skrajna że za komuny
kobiety miały więcej praw, które teraz zostały całkowicie zanegowane.
W takim systemie trudno o miłość, bo aby istniała miłość muszą być
sobie równorzędni partnerzy, w innym przypadku kobieta jest warta dwie
krowy, a może i mniej.

12. Data: 2013-06-14 22:09:00

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 20:31, Andromeda <6...@m...pl> wrote:

> [...]
> W takim systemie trudno o miłość, bo aby istniała miłość muszą być
> sobie równorzędni partnerzy, w innym przypadku kobieta jest warta dwie

Właściwie co ja bredzę, zwierzęta obecnie mają więcej praw od kobiet,
mają prawo do sterylizacji, aborcji, eutanazji. Klej nie widzi świata
zwierząt bo nie będzie się zniżał, tak więc zachowania dające prawa
zwierzętom wchodzą z zachodu bez oporu. Tym samym zwierze w Polsce ma
więcej praw niż kobieta.

13. Data: 2013-06-14 22:22:00

Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-14 20:25, Andromeda pisze:

> No i to masz rzeczywistość, kobieta skrainie poniżona, więc jak się do
> tego ma twój urojony świat kobiety dominujące, który non stop
> wypisujesz, może opisujesz tylko stan swojej psychiki co?

Kobieta jest poniżana zewnetrznie ale wewnątrz to ona dominuje i włada
emocjami swojego partnera i dzieci. Ona manipuluje przepływem informacji
w rodzinie w taki sposób aby sprawować totalna kontrolę nad członkami
rodziny. Na zewnątrz zniewolona sama zniewala od środka. Moja
eks-małżonka powiedziała mi w chwili szczerości, ze w zyciu średnio
wszystko wychodzi na zero, czyli jeżeli ponizysz fizycznie to zostaniesz
poniżony psychicznie. Doniacje zewnętrzną mozna łatwo zaobserwować;
gorzej jest z identyfikacja przemocy emocjonalnej gdyż nie pozostawia
ona żadnych śladów poza podświadomością.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

14. Data: 2013-06-14 22:23:11

Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-14 10:11, Stokrotka pisze:

> Ja nie hcę być partnerem, ja hcę być partnerką.

Następnym razem poprawie się. :)

15. Data: 2013-06-14 22:34:31

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka- masz tu tradycyjny model o jaki walczą tak zażarcie
katolicy...... spójrzmy na fakty, jakie malują się nam dzięki źródłom
pozostałym do naszych czasów. Rzucają one nieco światła na mroczne
dzieje średniowiecznego Zachodu, gdzie duchowni i świeccy posiadacze
ziemscy, oczywiście mężczyźni, właściwie dowolnie dysponowali
poddanymi, mogli bezkarnie ich sprzedawać, wymieniać czy podarować w
prezencie.

Kara chłosty była czymś powszechnym, np. wg zapisanego przez mnichów
w VI wieku "prawa salickiego" kara przewidywana dla "dziewki
służebnej" mieściła się w granicach 120-240 razów, cóż za okrągła
liczba. Służebne wykonywały najcięższe prace, np. strzyżenie owiec,
obróbkę lnu, czyszczenie stajni, pranie, mielenie zbóż, prace w polu,
"stanowiły kapitał swego pana, podobnie jak bydło i ziemia, a ich
praca oznaczała w pewnym sensie odsetki od kapitału, z którego żył".

Początkowo wynagrodzeniem dla takich kobiet było skromne wyżywienie,
co stawiało je na równi ze zwierzętami hodowlanymi. Później
otrzymywały one coraz częściej zapłatę także pieniężną, zawsze jednak
gorszą niż najniższa pensja dla mężczyzny. Np. około 1420 roku, we
Wschodnich Prusach parobek mógł liczyć na zarobek rzędu trzech marek
rocznie, dziewka - jedną markę. W majątku frankońskim u schyłku
średniowiecza służący zarabiał 5-8 florenów, służąca trzy. Początkiem
XVI wieku kościół farny w Ingolstad pod wezwaniem Naszej Drogiej Pani
dawał robotnikowi 10-14 feningów za dniówkę, kamieniarzowi nawet 16-24
feningi, kobiecie natomiast - osiem. Niewiele zmieniło się w tej
materii do dnia dzisiejszego, prawie wszędzie na świecie kobiety
zarabiają mniej od mężczyzn.

Kobiety służebne stanowiły często własność swoich panów także pod
względem seksualnym. Na dworach królewskich, przecież
chrześcijańskich, ich wolność ograniczona była nieomal w takim stopniu
jak w muzułmańskich haremach. W wielkich majątkach ziemskich "dom
kobiet" stanowił jednocześnie prywatny burdel wyznawcy Chrystusa.

W okresie pełnego rozkwitu średniowiecza często służebne opuszczały
latyfundia, wytworzyła się w ten sposób warstwa społeczna "wędrujących
kobiet", wyjętych spod prawa prostytutek - buntowniczek. W owych
czasach właściwie także zwykłe burdele nazywano "domami kobiet".

Akt poniżenia poddanych osiągnął apogeum w często pojawiającym się w
filmach motywie "prawa pierwszej nocy". Feudałowi przysługiwał
pierwszy stosunek seksualny z nowo poślubioną, co miało być zapłatą za
prawo do zawarcia związku małżeńskiego. Także w nowożytnych czasach
zdarzało się, że bezpośrednio nazywano służące "nocnikiem pana domu",
co odzwierciedlało jej ciągłą konieczność bycia do dyspozycji.

Prawie wszędzie w Europie i prawie przez cały okres średniowiecza
wywodzące się z niższych klas córki miały w zasadzie tylko trzy drogi
życiowe do wyboru i nie jest to uogólnienie. Mogły zostać służącymi,
prostytutkami lub zakonnicami, co pod wieloma względami się nie
różniło. Żadna z tych możliwości nie dawała choćby cienia perspektywy
na znośne życie, także ewentualna, rzadka możliwość czwarta - praca w
rzemiośle, widziana niechętnie zwłaszcza przez Kościół.

Tak oto nadeszła reformacja i kobieta zostało praktycznie zupełnie
wyparta z rzemiosła w mieście, potem we wczesnym kapitalizmie stała
się przedmiotem wyzysku. W XIX wieku przemysłowcy zdecydowanie
preferowali kobiety jako pracownice, gdyż "pracują staranniej i
otrzymują mniejszą zapłatę", przez co zresztą wiele wcześnie umierało.
Np. w fabrykach jedwabiu połowa robotnic zapadała na choroby płucne
przed końcem okresu przyuczenia do zawodu (!)

W 1831 roku dniówka kobiety trwała siedemnaście (17) godzin. W
zakładach włókienniczych w Lyone niektóre pracowały "jednocześnie
rękami i nogami, prawie wisząc na pasach".

Naturalną konsekwencją niewolniczej pracy kobiet był spadek zarobków
mężczyzn, którzy sami zgotowali kobietom taki los. Kobiety często
wypierały mężczyzn z rynku pracy, ci, bezrobotni przesiadywali w domu
w oczekiwaniu na pracujące małżonki.

W angielskich robotniczych dzielnicach Manchesteru Engels spotykał i
opisywał gromady obszarpanych kobiet i dzieci "brudnych jak świnie,
które dobrze się czują na kupie popiołu i w kałuży". Wyzysk był
znacznie większy niż wyzysk niewolników w starożytności. W zbyt
niskich dla koni korytarzach kopalnianych to kobiety pełniły funkcje
"ciągaczki", niech stanowi to punkt do zastanowienia dla współczesnych
antyfeministów wyganiających kobiety do kopalń. Kopalniane dniówki
trwały najmniej dwanaście godzin, często nawet szesnaście, a znane są
wyjątkowe przypadki ciągłej pracy trwającej trzydzieści sześć godzin
(!) przypominają mi się opowieści moich znajomych górników o tym, jak
komicznie w porównaniu z tym wygląda to dzisiaj... może kiedyś się
skuszę i napiszę o tym książkę.

Oto początek zeznania jednej z "ciągaczek": "Mam pas wokół talii i
łańcuch przechodzący między nogami i posuwam się na czworakach". W
korytarzach, gdzie ta kobieta pracowała, woda zalewała drewniaki
często sięgając do kolan "nie jestem już taka silna jak byłam kiedyś i
nie znoszę tej pracy tak dobrze, jak dawniej. Ciągnęłam, aż mi skóra
schodziła; pas i łańcuch są gorsze, gdy jesteśmy w odmiennym stanie.
Mąż często mnie bije, gdy nie jestem gotowa".

W 1847 pisał o pracy "ciągaczek" Heinrich Wilhelm Bensen: "po ośmiu
dniach" (od porodu) "matka zwykle wraca do pracy w pełnym zakresie.
Dziecko pozostawione w domu, w brudnej, przepełnionej, nie wietrzonej
izbie, źle i zupełnie nieodpowiednio odżywiane, stale niedomaga;
ucisza się je, podając brandy lub opium. W tej sytuacji wiele dzieci
robotników wcześnie umiera..."

Z kolei Marks w przypisie do "Kapitału..." cytuje: "Pan E.,
fabrykant, pouczał mnie, że przy swych mechanicznych krosnach
zatrudnia wyłącznie kobiety; daje pierwszeństwo kobietom zamężnym,
zwłaszcza tym, które mają rodziny na utrzymaniu; są dużo uważniejsze i
pojętniejsze niż niezamężne, a dla zapewnienia rodzinie niezbędnych
środków do życia muszą dawać z siebie wszystko".

Oczywiście, aby nie uogólniać i zadowolić wspomnianych przeze mnie na
początku dyskutantów z Wikipedii i pewnie wielu innych mężczyzn dodam
uczciwie, że mężczyźni tylko z początku do granic wyzyskiwali kobiety.
Wkrótce bowiem dali nieco wytchnąć niewiastom, stało się to wtedy, gdy
zorientowali się, że dzieci są jeszcze tańsze od nich. Dzieci, które z
nadmiernego wysiłku często umierały.

Niech zwieńczy ten smutny obraz raport pruskiego ministerstwa spraw
wewnętrznych z 1887 roku: "znaczna część robotnic w naszych wielkich
miastach otrzymuje zarobki nie wystarczające do zaspokojenia
najniezbędniejszych potrzeb życia i z tego względu znajduje się w
sytuacji przymusowej, polegającej na tym, że albo poszuka sobie
uzupełniających dochodów w prostytucji, albo padnie ofiarą
nieodwracalnych skutków fizycznej i duchowej rujnacji".

16. Data: 2013-06-14 22:39:03

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 22:22, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

> [...]
> gorzej jest z identyfikacja przemocy emocjonalnej gdyż nie pozostawia
> ona żadnych śladów poza podświadomością.

Manipulują bo nie mając praw, tylko w taki sposób mogą wywalczyć
ochłapy, im bardziej kobieta w swoim środowisku poniżana, tym bardziej
zmanipulowana , jak zwierze które się szapie na łańcuchu o kawałek
suchego chleba w misce. Dlatego masz obecne badania naukowe , że Polki
są najbardziej agresywnymi kobietami w Europie.

17. Data: 2013-06-15 00:32:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 13:09:00 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Właściwie co ja bredzę, zwierzęta obecnie mają więcej praw od kobiet,
> mają prawo do sterylizacji, aborcji, eutanazji.

I oczywiście mogą jej odmówić :->
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

18. Data: 2013-06-15 00:33:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 22:22:00 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> w rodzinie w taki sposób aby sprawować totalna kontrolę nad członkami
> rodziny. Na zewnątrz zniewolona sama zniewala od środka. Moja

Piiiiip! - i wszystko jasne.

19. Data: 2013-06-15 00:42:52

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 00:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I oczywiście mogą jej odmówić :->
> --
> XL
> "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
> spłynie na twoje barki."  A. de Mello.

To zależy od opiekuna, zawsze jakiś katolicki psychopata, gdy zwierze
rozjedzie ciężarówka, będzie się sycił tym cierpieniem, a jak jeszcze
przeżyje to zderzenie, to rytualny ubój mu zrobi.

20. Data: 2013-06-15 03:29:28

Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andromeda" <6...@m...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
>Wiesz o tym że masz przejebane? I to po całości. Na pocieszenie dodam;
---
>jest grzechem. Twój szef ci zakazał. Podobno.

Dawno temu sami nie wiemy jak dawno bo siega to przed Egipt ci co nam spieprzyli
Ziemie wywołali wojnę miedzy kobietą a mężczyzną która trwa do dzisiaj.
Jest to bardziej konflikt duchowy niż cielesny i tak naprawde kobieta nie jest tak
niszczona jak sobie wyobraża bo w takim samym stopniu gnoji sie mężczyzn.
Po prostu jeden wielki bałagan stworzony nie na zasadzie pomocy i partnerstwa
a na zasadzie silnej rywalizacji płci, ras, narodowosci etc, etc...
Zwykła przemoc pod rożową postacią i tyle

cwf

"Ludzie już tego nie wytrzymują..."
do kaleja
Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki