Wiezadla krzyzowe przednie...

1. Data: 2003-02-05 22:28:40

Temat: Wiezadla krzyzowe przednie...
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow jest po operacji odbudowy zerwanego
wiezadla krzyzowego przedniego???
Bo mam zerwane i chcialem podpytac ludzi co juz przeszli operacje - o
wrazenia subiektywne.... Nie moge podjac decyzje czy robic operacje, czy
nie... .To dla mnie bardzo wazne!

2. Data: 2003-02-06 12:37:27

Temat: Re: Wiezadla krzyzowe przednie...
Od: "goomim" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo mam zerwane i chcialem podpytac ludzi co juz przeszli operacje - o
> wrazenia subiektywne.... Nie moge podjac decyzje czy robic operacje, czy

Ja mialem robione krzyzowe tylne. Robilem w Cemtrum Rozwoju Medycyny
Sportowej w Warszawie na Wawelskiej 5. Napisz co dokladnie chcesz wiedziec
to ci odpowiem na pytania.

3. Data: 2003-02-08 15:24:27

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz co dokladnie chcesz wiedziec to ci odpowiem na pytania.

Czesc!
Wiec pytania:
1. Czy przed zabiegiem kolano bylo bardzo niestabilne (mogles biegac,
skakac, grac w cos (tenis, pilka))??? Co czules??
2. Czy po zabiegu _poczules_, ze masz stabilne kolano?
3. Jezeli tak, to czy ta stabilnosc jest taka sama, jak przed zabiegiem?
4. Czy dobrze ci zrobili? Nie masz zastrzezen? Czy z czasem sie nie pogarsza
stan kolana??
5. Czy po zabiegu odczules, ze masz w 100% sprawne kolano (oczywiscie po
rehabilitacji)? Czyli takie, jak przed zabiegiem?
6. Jak dlugo robiles rehabilitacje? I jak (chodziles na zajecia caly czas
czy we wlasnym zakresie?).
7. Jakie znieczulenie uzyto w czasie zabiegu (do kregoslupa czy calkowite)?
8. Jak dlugo i jak bardzo boli noga po zabiegu?? Czy tak samo jak po
zerwaniu wiezadla, czy mniej?
9. Jak przebiegal zabieg (poprostu opisz wlasne wrazenia). JAk dlugo pozniej
w szpitalu lezales? JAk szybko chodzic zaczales/ (lub za kierownice
usiadles)?
10. Ogolnie opisz wrazenia: nie moge sie zdecydowac na zabieg. bo
najnbardziej sie obawiam tego znieczulenia do kregoslupa (ponoc boli jak
cholera??).
11. Koszty zabiegu, rehabilitacji???
12. Czy polecasz ta klinike? Jakiego lekarza???? Cy byles na konsultacji w
innych klinikach?
13. Mam jeszcze multum pytan :-))) Ale nie chce marudzic....
Bede wdzieczny za jak najszersze odpowiedzi, bo jezlei miales zerwane
wiezadlo, to chyba mnie rozumiesz...

konflikt serologiczny a ciąża
LECYTYNA
problem z pamięcią
Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia