>>Grupa krwi ??<<

1. Data: 2003-02-05 21:15:44

Temat: >>Grupa krwi ??<<
Od: "MALY" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow
Mam male pytanko ? Czy grupa krwi zmienia sie u czlowieka ? Bo takie
stwierdzenia slyszalem, zawsze uwazalem ze jest stala i sie nie zmienia ale
moze sie myle !
Prosze o odpowiedz
Pozdrowienia Rafal

2. Data: 2003-02-06 08:43:23

Temat: Re: >>Grupa krwi ??<<
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MALY wrote:
> Czy grupa krwi zmienia sie u czlowieka ?

Ja słyszałam, że może się zmienić u niemowlęcia i dlatego zapewne nie
oznaczają jej malutkim dzieciom. Ale dla dorosłych to chyba jest niezmienna,
przecież wpisują ją nawet do dowodu (tzn. wpisywali do tych "starych" DO).

Ania

3. Data: 2003-02-06 09:36:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja słyszałam, że może się zmienić u niemowlęcia i dlatego zapewne nie
> oznaczają jej malutkim dzieciom.

Hmmmm....oznaczają. Moje dzieci mają w książeczkach zdrowia wpisane grupy
krwi. O ile pamiętam swoją książeczkę zdrowia, to też miałam pieczątke z
odzdziału noworodkowego - na pół strony chyba ;-) z wielkim napisem "O Rh -
(ujemny)".
Ola

P.S. I o dziwo do dziś mam te samą grupę :)

4. Data: 2003-02-06 10:11:10

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. I o dziwo do dziś mam te samą grupę :)

Moja też się nie zmieniła :-)
Kasia

5. Data: 2003-02-06 10:48:40

Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-02-06 11:25:55

Od: "MALY" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tez tak myslalem ale bylem w przychodni aby sie spytac czy mozna zrobic i od
pani dowiedzialem sie ze nie ma sensu bo sie zmienia i przed kazda operacja
robia nowe badania, oglupialy :) wyszedlem i pytam aby sie upewnic !?
Rafal

7. Data: 2003-02-06 11:47:28

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MALY wrote:
> Tez tak myslalem ale bylem w przychodni aby sie spytac czy mozna
> zrobic

jest to dosyć drogie badanie, miałeś skierowanie. Mi robiono w ciąży i jest
to obowiązkowe badanie w tym stanie, jeżeli nie ma się grupy krwi wpisanej
w DO (tzn. teraz przy nowych dowodach nie wiem)

>i od pani dowiedzialem sie ze nie ma sensu bo sie zmienia i
> przed kazda operacja robia nowe badania, oglupialy :) wyszedlem i
> pytam aby sie upewnic !?

A może faktycznie coś w tym jest, skoro mówią tak w przychodni.
A przed każdą operacją robią dla pewności, przecież ktoś mógł się pomylić
przy wpisie do DO.
Czekam na opinię lekarza w tym temacie:
- czy stała od noworodka czy zmienna grupa krwii.

Ania

8. Data: 2003-02-06 12:54:35

Od: "MALY" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie skierowanie jest podobno tam nie potrzebne, tak mi powiedziano! A
wiec mam nadzieje ze sie podzielisz informacjami :) ?

9. Data: 2003-02-06 13:13:40

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Pajak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyszło "B Rh - ". Badanie powtarzane dla uzyskania pewności, na pewno mam
> Rh - . Z tego wynika, że u mnie sie zmieniła ;-)

Ja bym stawiała na pomyłkę przy wcześniejszym oznaczeniu ;-)
Kasia

10. Data: 2003-02-06 14:28:08

Od: "Marta" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja grupa krwi jakos zaskakujaco sie zmienila najpierw z B - na 0 - a potem
na 0 Dwariant... ale to ze wzgledu na blad laborantki chyba
a u niemowlecia do 6 miesiace nie okresla sie grupy krwi z tego co slyszlam
--
pozdrawiam
Mka.

Użytkownik MALY <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1ruvs$aur$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Mam male pytanko ? Czy grupa krwi zmienia sie u czlowieka ? Bo takie
> stwierdzenia slyszalem, zawsze uwazalem ze jest stala i sie nie zmienia

LECYTYNA
problem z pamięcią
Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia
RZS leczenie cd
Badania krwi! Ważne!!