Wiosenna metamorfoza!

1. Data: 2005-03-29 13:31:21

Temat: Wiosenna metamorfoza!
Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałam się zmienić na wiosne, tylko pytanie co jest teraz trendy???
Zmienic chciałam fryzure moze jakaś konkretna mi polecicie mam krótkie włosy
(fryzjerki nie zdały egzaminu), i najwazniejsze jaki kolor?? moze kolorki??
balejage w jakich odcieniach??Co polecacie?
--
POZDRAWIAM
Margolcia

1. Data: 2005-03-30 07:18:29

Temat: Re: Wiosenna metamorfoza!
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/29/2005 3:31 PM,Użytkownik Margolcia usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> (fryzjerki nie zdały egzaminu), i najwazniejsze jaki kolor?? moze kolorki??
> balejage w jakich odcieniach??Co polecacie?

O mamo, jak Ci mamy polecić fryzurę korespondencyjnie, nie ujrzawszy Cię
wprzódy ni razu, kiedy do tego fryzjerki nie zdały egzaminu?! Ja mam
bujną wyobraźnię, patologicznie bujną nawet, ale to przerasta nawet moje
możliwości :)
Co do kolorów "trendy", to króluje rudy. Jeśli chcesz być "trendy", zrób
się na rudo. Tylko czy warto? Zastanów się, bo może i bedziesz modna,
ale dzieci będą płakały na Twój widok :) Nie dla każdego rudości.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-30 10:25:02

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co do kolorów "trendy", to króluje rudy. Jeśli chcesz być "trendy", zrób
> się na rudo.

Krusz, rudy? O nie... oglądałam ostatnio ze znajomą zdjęcia z zeszłeo roku i
doszłyśmy do wniosku, że jako rudzielec wyglądam całkiem przywoicie i na
wiosnę możnaby było kilka refleksów, balejażyk jakiś rudy zrobić, ale... nie
pomyślałabym, że takie modne myśli mi do głowy przychodzą:D w każdym razie
narazie rezygnuję ;-)

> Tylko czy warto? Zastanów się, bo może i bedziesz modna,
> ale dzieci będą płakały na Twój widok :) Nie dla każdego rudości.

Hue, hue, hue, jak to dobrze mieć tylko TZ, co zrobi głupią minę jak coś mu
się nie podoba i powie dyplomatycznie "z tamtymi miedzianymi pasemkami
lepiej było, ale zawsze jesteś piękna" ;-)

hiver z wiosennym postanowieniem :D

1. Data: 2005-03-30 11:45:38

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> Co do kolorów "trendy", to króluje rudy. Jeśli chcesz być "trendy", zrób

> się na rudo. Tylko czy warto? Zastanów się, bo może i bedziesz modna,
> ale dzieci będą płakały na Twój widok :) Nie dla każdego rudości.

no prosze, wlasnie rozwazalam rudy, po tym, jak mi sie moja "platyna"
znudzi, co pewnie niebawem nastapi... albo jakis miodowy blond? czy
miodowy blond jest trendy? :) i czy raczej jednolicie, czy jakies
refleksy? tez mam same dylematy.

-- kasica, spragniona metamorfoz

1. Data: 2005-03-30 12:11:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/30/2005 12:25 PM,Użytkownik hihi usiadł wygodnie i napisał:

> Krusz, rudy? O nie...

O tak :))

> [...]
> pomyślałabym, że takie modne myśli mi do głowy przychodzą:D w każdym razie

Ja się przyznam, że zastanawiałam się nad włosiem w kolorze miedzi, co
mój mąż skwitował krótkim "zwariowałaś?!" Na farbę się nie odważę, a
koloru szamponowego na moich włosach zupełnie nie widać (za ciemne).
Rudości jako takiej nie próbowałam, ale sięgałam po mahoń czy coś w ten
deseń i jedyny efekt to czerwonawy gdzie niegdzie połysk na włosach
widoczny pod światło. I o to chodzi. Mam teraz fazę na ciepły połysk i
właściwie wdepnę do jakiejś drogerii i kupię szampon w odcieniu miedzi.
Dla tego połysku właśnie. Ciekawe, co wyjdzie ;)

> Hue, hue, hue, jak to dobrze mieć tylko TZ, co zrobi głupią minę jak coś mu
> się nie podoba i powie dyplomatycznie "z tamtymi miedzianymi pasemkami
> lepiej było, ale zawsze jesteś piękna" ;-)

Ech, on przynajmniej zauważa. Ja mam w domu tak, ja: "no, i jak ci sie
podoba ten nowy kolor?" on: "jaki kolor?" :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-30 12:15:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/30/2005 1:45 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> znudzi, co pewnie niebawem nastapi... albo jakis miodowy blond? czy
> miodowy blond jest trendy? :) i czy raczej jednolicie, czy jakies

WOW! Masz platynowy blond? Fajnie! Ja chciałabym wiedzieć, jak wyglądam
w takim kolorze. I myślałam kiedyś o czerwonym. No, ale mi powiedziano,
że ani mam się ważyć. No to sie nie ważę :)
Trendy są rudości, o miodowym blondzie nie wyczytałam, ale być może
przeoczyłam. Dobry pomysł z rudościami. To taki optymistyczny kolor :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-30 12:28:29

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Mar 2005 13:45:38 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<5...@n...home.net.pl>:

> [...]
>znudzi, co pewnie niebawem nastapi... albo jakis miodowy blond? czy
>miodowy blond jest trendy? :) i czy raczej jednolicie, czy jakies

aha, bo Tyś blondynką jest? chciałam Ci zaproponować mój patent
wiosenny, ale ja jestem ciemnowłosa, więc to nie tentego.

ale jakby ktoś chciał: ciemny brąz na całość, górą dekoloryzacja
własnych włosów z resztkami farby sprzed 4 miesięcy - co dało efekt
herbaty średnio zaparzonej;)
rozświetla całość fryzury, bardzo dobrze się sprawdza przy wysoko
upiętym kucyku (włosy mam ledwo do ramion, więc siłą rzeczy z kucyka
wyłażą włosy bokami). to nie jest rudy po całości, pasemka nie są
jasnoblond ani wyrąbane siekierą. prawie jak naturalne włosy (nie wiem
tylko czyje, bo na pewno nie moje).

amg, wiosenna, w turkusach i beżach

1. Data: 2005-03-30 12:43:18

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> WOW! Masz platynowy blond? Fajnie!

o tyle-o ile, znaczy sie, w kwestii "platynowy". w kazdym razie tak bardzo
"platynowy", jak moj wlos naturalnie ciemnobrazowy na to pozwala
(efekt: bardzo jasny kurczak) :) a wczoraj wykonalam udana probe
samodzielnego utlenienia odrostow. Schwarzkopfem. i zyje, wlosy
mi nie wylazly, o.

BTW kto zna jakas w miare skuteczna farbke, ktora by sie
utrzymala na silnie rozjasnionych wlosach (saszetkowy Londeston
raz bardzo ladnie mi zlapal, a drugi raz prawie wcale)?
potrzebuje takowych do robienia chlodnego odcienia.

> Ja chciałabym wiedzieć, jak wyglądam
> w takim kolorze.

zrobic. nie wiedzialam, poki nie sprobowalam (zdarzalo mi sie
wczesniej rozjasniac, ale znacznie mniej skutecznie).

> I myślałam kiedyś o czerwonym. No, ale mi powiedziano,
> że ani mam się ważyć. No to sie nie ważę :)

takim czerwonym-czerwonym-zarowkowym, czy czerwonym brazem/czernia?
mnie bylo calkiem niezle w czerwonawym brazie (o duzym poziomie
czerwonawosci).

mankament takich odcieni jest taki, ze bardzo podkreslaja wszelkie
niedoskonalosci
skory (wszystkie rozowawe, czerwonawe punkty i plamki natychmiast
"wychodza").
poza tym czerwonawe odcienie blyskawicznie schodza z wlosow :(

> Trendy są rudości, o miodowym blondzie nie wyczytałam, ale być może
> przeoczyłam. Dobry pomysł z rudościami. To taki optymistyczny kolor :)

no wlasnie. zwlaszcza taka pomaranczowa marchewa :)
ciekawe, jak bym w czyms takim wygladala.

-- kasica

1. Data: 2005-03-30 12:51:56

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> aha, bo Tyś blondynką jest? chciałam Ci zaproponować mój patent
> wiosenny, ale ja jestem ciemnowłosa, więc to nie tentego.

blondynka jestem tylko z utlenienia, wiec patent na braz tez
moze mi sie przydac :)

> [...]
> wyłażą włosy bokami). to nie jest rudy po całości, pasemka nie są
> jasnoblond ani wyrąbane siekierą. prawie jak naturalne włosy (nie wiem

a te gore masz w postaci refleksow, pasemek, grubszych pasm?
mialam kiedys swietne refleksy, ktore polegaly wlasnie na zdekoloryzowanych
pasemkach gdzie-niegdzie. wyszla z tego miedz na ciemnym brazie i
bardzo ladny byl efekt. potem domagalam sie silniejszej dekoloryzcacji,
tak ze pasemka zrobily sie prawie biale, i tez bylo ok. to w czasach,
gdy mialam wlosy dluzsze nieco (teraz nastroszona jestem).

-- kasica

1. Data: 2005-03-30 12:59:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/30/2005 2:43 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> a wczoraj wykonalam udana probe
> samodzielnego utlenienia odrostow. Schwarzkopfem. i zyje, wlosy
> mi nie wylazly, o.

Oczy mam coraz większe :)) No, a jak to wygląda przy czarnych brwiach i
ciemnej oprawie oczu? Brwi też rozjaśniasz?

> zrobic. nie wiedzialam, poki nie sprobowalam (zdarzalo mi sie
> wczesniej rozjasniac, ale znacznie mniej skutecznie).

To dopiero rewolucja. Zadzwoniłabym do domu i powiedziała: "Skarbie,
byłam u fryzjera, zaraz wejdę do domu, a ty tymczasem sobie wygodnie
usiądź". Zemdlałby mi chłop jak nic :)

> takim czerwonym-czerwonym-zarowkowym, czy czerwonym brazem/czernia?
> mnie bylo calkiem niezle w czerwonawym brazie (o duzym poziomie
> czerwonawosci).

czerwonym-czerwonym. Czerwono-brązowy, a nawet czerwono-czarny wyglądają
na mnie bardzo fajnie, tylko strasznie szybko schodzą i przy moim
codziennym myciu włosów po tygodniu mam efekt typu sprane buraczki :)

> mankament takich odcieni jest taki, ze bardzo podkreslaja wszelkie
> niedoskonalosci
> skory (wszystkie rozowawe, czerwonawe punkty i plamki natychmiast
> "wychodza").

O to, to. Dlatego właśnie nie zdecydowałam się na ten krok. Cera musi
być idealna, a moja bynajmniej ideału nie przypomina.

> poza tym czerwonawe odcienie blyskawicznie schodza z wlosow :(

Tys prowdo :(

> no wlasnie. zwlaszcza taka pomaranczowa marchewa :)
> ciekawe, jak bym w czyms takim wygladala.

Też jestem ciekawa. Cholewcia, wstąpię do sklepu z perukami i przymierzę :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

Zachcialo mi się depilacji woskiem....
blend-a-med whitestrips czy night effects?
Calkiem OT -bycie mankutem
Avocado - czy ktoś ma nr telefonu? Aaaaa ;)
kwasy