Witam i prosze o pomoc!!! - sniadanko na urodziny.

1. Data: 2004-03-12 08:35:18

Temat: Witam i prosze o pomoc!!! - sniadanko na urodziny.
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!!
Czytuje Was od jakiegos czasu i nie powiem zebym nie skorzystal z kilku rad.
pisze pierwszy raz wiec sie przedstawie. jestem tomek:). gotuje narazie
jeszcze z wielka pasja i odkrywam ten temat z wielkim entuzjazmem. no ale
zdazylo sie tak ze pojawil sie klopot. potrzebuj jakis szybki i oryginalny
pomysl na sniadanie. moja kobieta ma jutro urodziny i chcialbym zrobic jej
pyszne sniadanko. cos nie zbyt przekombinowanego ale z drugiej strony
niecodzienne. serdecznie prosze bardziej wtajemniczonych o pomoc. aha
jeszcze jedno. chce to zrobic w wielkiej tajemnicy i dlatego lepiej zeby sie
to skladao z ogolnie dostepych skladnikow zeby nie musial latac po caly
miescie za skladnikami tylko zeby mozna je dostac w osiedlowym sklepie. mam
sporo czasu bo dziewczyna sypia duzo dluzej niz ja:).
pozdrowionka

--
Tomek
t...@w...pl

1. Data: 2004-03-12 08:40:30

Temat: Re: Witam i prosze o pomoc!!! - sniadanko na urodziny.
Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Omlet grzybek z sokiem wiśniowym. Kawa z mlekiem. Akurat mam na to smaka.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-12 09:08:38

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> sporo czasu bo dziewczyna sypia duzo dluzej niz ja:).

Moze to nic specjalnego, ale proste i troche inne ...
Jezeli dziewczyna lubi taki zestaw, to zrob tost "Hawai".Zrob to na blaszce
w piekarniku, posmaruj kazdy tost z obu stron maslem(nie za grubo),poloz
wedlug kolejnosci :kawalek szynki, krazek ananasa(z puszki),kawalek sera do
tostow, do piekarnika, zapiec(np. termoobieg 160°), kiedy gotowe, poznasz
jak ser zmieni troche konsystencje i zapadnie sie w ten ananasowy
krazek.Wszystkie skladniki mozesz kupic wczesniej.Proponuje ten ciemny chleb
tostowy.
Smacznego
Ilona

1. Data: 2004-03-12 09:32:57

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Omlet grzybek z sokiem wiśniowym. Kawa z mlekiem.

zapowiada sie dobrze ale jakbym mogl poprosic a szczegoly tego przepisu -
znaczy sie na tego omleta.

Tomek

t...@w...pl
GG: 986254

1. Data: 2004-03-12 09:58:16

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> zapowiada sie dobrze ale jakbym mogl poprosic a szczegoly tego przepisu -
> [...]
Służę uprzejmie. Bierzemy po 2 jaja na osobę. Odzielamy zółtka od białęk.
Białka ubijamy na sztywno, solimy, mieszamy ostrożnie (żeby nie siadło za
bardzo) z żółtkami oraz dodajemy mąkę - na jedno jajo jedną płaską łyżkę.
Tak przygotowaną masę wykładamy na patelkę z rozpuszczonym masłem (ja
grzybek uznaję wyłącznie na maśle) i smażymy z obu stron. Taki omlet jest
dość sztywny, więc łatwo się go przewraca drewnianą łopatką. Wkładamy na
talerz i polewamy słodkim sokiem wiśniowym (może być inny sok, albo jakaś
konfitura - uwaga konfitura, nie drzem). Ja lubię jak ten sok nie jest zbyt
gęsty i tak trochę wsiąknie w omlet.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-24 09:21:02

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!!!
teraz mi sie przypomnialo i stwierdzilem ze musze sie pochwalic. snadanko
przygotowalem wedlug przepisu znalezionego w necie. byl to ser turek
(camamber) zapiekany w folii aluminiowej z krazkiem podsmazonej delikatnie
cebulki i posypany delikatnie oregano. serek w centralnej czesc talerza a
wkolo kromeczki bagietki posmarowane maselkiem i posypane czosnkiem rowniez
zapiekane. do tego jakobsik z mleczkiem i wszystko podane do wyrka. efek
zadziwiajacy. polecam. wrazenie super i smakuje tez extra.

Tomek

t...@w...pl
GG: 986254

1. Data: 2004-03-24 10:34:50

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le mer 24/03/2004 ŕ 10:21, Tomek a écrit :
> [...]
> zapiekane. do tego jakobsik z mleczkiem i wszystko podane do wyrka. efek
> zadziwiajacy. polecam. wrazenie super i smakuje tez extra.

Czy to prowokacyjka?

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-24 10:44:35

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prowokacyjka?
niby dlaczego???
--
Tomek

t...@w...pl
GG: 986254

1. Data: 2004-03-24 10:46:17

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Czy to prowokacyjka?

A to czemuz tak sadzisz? Mala paranojka?
Pozdr. - Agnieszka

1. Data: 2004-03-24 10:55:35

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le mer 24/03/2004 ŕ 11:44, Tomek a écrit :
> niby dlaczego???

No dobra, zartowalam. Tutaj po prostu nie lubi sie spieszczen, ktore
gesto pojawily sie w Twoim poscie. Nawet Wladyslaw napisal ostatnio z
tej przyczyny jakis dowcipny list, ktory wyladowal na PRHN !!! To
wyobraz sobie.

Kotek

--
Kot <m...@p...onet.pl>

przepisy Okrasy - jesli jeszcze nie znacie
przepisy na dobre sałatki- potrzebne
kasza gryczana ala smalec domowy...(dla vege)
Otwarte czerwone wino
Re: obiadowe pytanie