Witam mniam mniam ...

1. Data: 2002-01-28 15:45:28

Temat: Witam mniam mniam ...
Od: "DosiaJM" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od pewnego czasu czytam wasza grupe
no i wkoncu sama musze wyskoczyc do Was z prosba
Haslo BABKA ZIEMNIACZANA
nie zebym nie znala przepisow, ale chetnie poslucham co wy macie w tym
temacie do powiedzenia.
Mam taka ochote ze w ten weekend chyba sie do niej zabiore... wiec czekam na
propozycje :o)

Pozdrawiam i do uslysznia (napisania)

DosiaJM

1. Data: 2002-01-28 20:16:38

Temat: Re: Witam mniam mniam ...
Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosienka????? To Ty????? Jesli tak, to witaj serdecznie u nas :))))))
--
*** ^KIKI^ ***
Gosia Ceglinska

Użytkownik DosiaJM <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a33rhm$v4g$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2002-01-28 20:44:48

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosia;
Ja robie babke ziemniaczana tak:
1/2 kg gotowanych ziemniakow, duza cebula, 2-3 zabki czosnku, 25 dkg zoltego
sera, 2 jajka, 2-3 lyzki smietany, 2 lyzki masla, peczek natki pietruszki,
sol, pieprz, pieprz ziolowy, papryka ostra, troszke ziol, ( moja mama
jeszcze dusi miesko mielone z przyprawami)
Ziemniaki przetrzec przez praske. Cebule, czosnek zeszklic na masle. Ser
pokroic w drobna kostke, a natke posiekac. Wszystko polaczyc z ziemniakami,
dodac przyprawy, smietane i zoltka. Wszystko utrzec na gladka mase. Bialka
ubic na sztywno, dodac do masy i wymieszac lyzka.
Forme wysmarowac maslem, wysypac bulka tarta i wylozyc do niej mase.
Piec w piekarniku na zloty kolor ok. 30-40 minut. Moja mama piecze ta babke
w prodizu.

1. Data: 2002-01-29 09:29:40

Od: "DosiaJM" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiu sloneczko tak to ja zobacz jakie spotkanie...
ale w kuchni zawsze sa najlepsze imprezy ;o)

Jedziesz na pseudokulig w ten weekend?
moze przywioze "twoja" babke jesli sie wybierzemy

Caluje

DosiaJM

1. Data: 2002-01-29 10:08:16

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nio baaa, Dosienko :)))
Pewnie ze jade "kulig". Ale cos mi sie wydaje, ze bedzie to raczej topienie
marzanny.
No nic, ale ja czekam na spotkanie. Pozdrawiam goraco :)))
--

napisał:a35pt2$209e$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2002-01-29 13:47:32

Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dosia;
> Ja robie babke ziemniaczana tak:
> 1/2 kg gotowanych ziemniakow...

Najpyszniejsza jest babka z surowych ziemniakow, taka jak robia na
Bialostocczyznie. A.

1. Data: 2002-01-29 15:04:37

Od: "DosiaJM" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robie tylko z surowych nigdy nie jadlam z gotowanych :o)

jestem z Mazur

Pozdrawiam

DosiaJM

1. Data: 2002-01-29 18:01:23

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosia, to wrzucaj ten przepis z surowych.
Zrobimy i porownamy.
--

napisał:a36dh3$2eh5$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2002-01-30 09:23:33

Od: "DosiaJM" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy ja wieki nie robilam...
poza tym moja babka to nic specjalnego tak jak placki ziemniaczane tylko z
kielbacha w srodku

Liczylam ze ktos tu podrzuci jakis fajny pomysl :o)

CZEKAM no pochwalcie sie bo chce w weekend zrobic

> Dosia, to wrzucaj ten przepis z surowych.
> [...]

Tiramisu z i bez mascarpone oraz smalec
PD: Kurczak w sosie oliwkowym
Pierozki hinduskie
Jak sciemnic sos?