Re: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.

Data: 2000-01-25 12:06:27
Temat: Re: Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

AgnieszkaN wrote:
> Misiek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

> Chyba z tym pytaniem to na grupe budownictwo?
>
> Jaki jest Twoj problem? W kazdym razie sprobuj na pl.sci.medycyna. Moze tam
> Ci pomoga...

... pisuje tam Maciek Matuszczyk - specjalizuje sie w odpowiednim
kierunku.

Dostal smarkacz komputer i sie bawi. Wprawdzie jak pisze "nie wie
jeszcze co tu jest grane", ale nie przeszkadza mu to byc niegrzecznym i
impertynenckim. 6 listow od soboty i ani jeden sensowny.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl