Wkladka na zgrzytanie zebami

1. Data: 2007-09-02 20:55:17

Temat: Wkladka na zgrzytanie zebami
Od: "Jolka" <w...@o...nqerfh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Czesc moi drodzy. Czy ktos moze mi poradzic cos odnosnie
wkladki na noc, ktora powstrzyma zgrzytanie zebami.

Jakis dentysta proponowal mi wkladke za 350 PLN ale
wydaje mi sie, ze to troche duzo?

Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie?

Z gory dziekuje

Jola

2. Data: 2007-09-03 05:14:52

Temat: Re: Wkladka na zgrzytanie zebami
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka pisze:
> [...]
>
> Jakis dentysta proponowal mi wkladke za 350 PLN ale
> wydaje mi sie, ze to troche duzo?
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie?

Nie wiem ile masz lat, ale tu pisują raczej ludzie młodzi :-) i w tym
wieku wkładki silikonowe ? No ale to cena "wolności", organizm ludzki
tej wolności nie jest w stanie przetrawić...
Cena powiedziałbym średnia, ani wysika ani mała. Cały problem to
odpowiednie wykonanie tej wkładki i pierwszy z brzegu dentysta tego nie
umie. To nie znaczy że się nie podejmuje, ostatecznie za nic nie odpowiada.
Nadmierne ściski, zgrzytanie, szczękościsk spowodują po pewnym czasie
uszkodzenie tzw. aparatu zębowego, cofanie się dziąseł i ropnie około
zębowe - w konsekwencji trzeba zdrowe zęby usuwać, bo nie mają się na
czym trzymać.
Leczyć trzeba stress, a silikon miedzy zębami to taki środek
zapobiegawczy. Wszystko zależy od trybu życia - można się udać do
dobrego starego specjalisty od nerwic wegetatywnych, ale takich jest już
bardzo mało. Ot, głupiejemy z wolna i wiedza medyczna tak naprawdę to
się cofa..
Popatrz w internecie na ten temat i sama podejmij decyzję. Silikon
pomiędzy szczękami utrudnia sen, brak snu powoduje wzmożone napięcie
mięśniowe itd. kwadratura koła...

Pozdrawiam
Juanitos

3. Data: 2007-09-03 08:40:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <w...@o...nqerfh.cy> napisał w wiadomości

> Czesc moi drodzy. Czy ktos moze mi poradzic cos odnosnie
> wkladki na noc, ktora powstrzyma zgrzytanie zebami.

Sądzę, że należałoby się przyjrzeć stosowanej diecie. Być może
powiem Ci coś irytującego, ale nie jest to moim zamiarem. Chcę jedynie
Ci uświadomić coś, na co NIKT nie zwraca uwagi. Otóż, człowiek nie jest
przeżuwaczem, chociaż zaleca mu się "jedynie słuszną" dietę de facto -
paszową. Nie dziwne więc, że na takiej diecie nasila się odruch
przeżuwania nazywany "zgrzytaniem zębów". Nie dziwne też, że na ten
nasilający się odruch wymyślono gumę do żucia...

> Jakis dentysta proponowal mi wkladke za 350 PLN ale
> wydaje mi sie, ze to troche duzo?

Najtańsze jest usunięcie prawdziwej przyczyny, czyli zmiana diety.

Krystyna
--
Zwierzęta się wypasają; człowiek je; ale umie jeść tylko człowiek mądry.
A.Brillat-Savarin

4. Data: 2007-09-03 08:47:29

Od: "e-bizuteria" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakis dentysta proponowal mi wkladke za 350 PLN ale
> wydaje mi sie, ze to troche duzo?
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie?

Szyna NTI proponuje poszukac pod tym haslem najblizszej placowki
dentystycznej ktory wykona ci taka protezke :). Zakladasz na noc i po
klopocie. Mnie kosztowala 350 zl

5. Data: 2007-09-03 09:48:34

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

Ty znowu swoje ?
Taki był spokój jak Ciebie tu nie było.
Idź na alt.pl.dieta.optymalna tutaj nikt nie chce słuchać tych twoich
komercyjnych optymalnych bzdur.

--
Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

6. Data: 2007-09-03 09:57:27

Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> [...]
> nasilający się odruch wymyślono gumę do żucia...

> Najtańsze jest usunięcie prawdziwej przyczyny, czyli zmiana diety.

Jolka, radzę nie czytać bredni tej kobiety. Lansuje niezdrową dietę
"optymalną dr. Kwaśniewskiego" - jej guru.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dieta_optymalna

a ode mnie krystyno masz kolejnego plonka.

7. Data: 2007-09-04 19:11:08

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> Sądzę, że należałoby się przyjrzeć stosowanej diecie. Być może
> powiem Ci coś irytującego, ale nie jest to moim zamiarem. Chcę jedynie
> Ci uświadomić coś, na co NIKT nie zwraca uwagi.

o światła piguło! Może jakieś sympozjum, by oświecać maluczkich? Tylko sobie
tytuł nadaj, bo śmiesznie będzie wśród profesury.

h.

8. Data: 2007-09-06 20:14:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Sep 2007, Krystyna*Opty* wrote:

> Sądzę, że należałoby się przyjrzeć stosowanej diecie. Być może
> powiem Ci coś irytującego, ale nie jest to moim zamiarem. Chcę jedynie

proponuję marchewkę na noc, więcej owoców i jarzyn i to nie żart
pomaga

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl