Re: Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni

Data: 2015-01-22 09:14:29
Temat: Re: Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

Sebastian Biały wrote:
> Witam.
>
> Taka myśl: wydaje mi się że idealnym rozwiązaniem oświetlenia kuchni
> mojej sytuacji byłby włącznik zbliżeniowy czuły na ruch
> (podczerwień).
> Idealnym zaś miejscem byłoby"gdzieś w koronie" nad szafkami.
>
> Pytanie: czyktoś widział włączniki zbliżeniowe przeznaczone do
> zabudowy szafki, 230V? Oczywiście mogę wziąść jakiś zwykły, ale one
> kiepsko wyglądają. Najbardziej interesował by mnie wystająca ładna
> mała półkula i reszta wyłacznika schowana ponad koroną. Szukam,
> stukam pukami nie widzę takich. Może nie ma?

żeby nie "mrygało" potrzebujesz czujnik obecności
czujniki ruchu są tak kretyńsko zrobione, że jak jest ruch to włącza,
odlicza nastawiony czas i gaśnie - to jest cały cykl i tak od początku
czujnik obecności natomiast włącza, odlicza czas i gaśnie - niby to
samo ale jeżeli w trakcie jest ruch to resetuje zegar i odlicza od
poczatku