Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

From: pinokio <p...@n...adres.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Date: Sun, 15 Apr 2018 16:26:13 +0200
<9...@g...com>
<5ad0c4b2$0$31355$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5ad11405$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5ad1e36c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5ad260bb$0$993$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>

W dniu 15.04.2018 o 16:07, m...@g...com pisze:
różnica doprawdy jest duża ale mam wątpliwości czy ty ją w ogóle
chwytasz we właściwy sPOsób: "Jeśli mnie prześladowali i was
prześladować będą" J.15,20
> i jeszcze
> "A oni odchodzili sprzed Sanhedrynu i cieszyli się, że stali się godni cierpieć dla
imienia [Jezusa] Dz.5,41
> Nie bardzo widzę Xla skłonnaś "do radości" gdy cierpisz z powodu swojej wiary
zresztą mam wrażenie że to "głoszenie wiary katolickiej" często ma się nijak do
"głoszenia Chrystusa Jezusa" i Cierpienia za głoszenie Jego Ewangelii...

Trzeba wiedzieć co w którym przypadku i w moim wypadku akurat zastosować:
(1) Wszystko ma swój czas i każda sprawa pod niebem ma swoją porę: (2)
Jest czas rodzenia i czas umierania; jest czas sadzenia i czas wyrywania
tego, co zasadzono. (3) Jest czas zabijania i czas leczenia; jest czas
burzenia i czas budowania. (4) Jest czas płaczu i czas śmiechu; jest
czas narzekania i czas pląsów. (5) Jest czas rozrzucania kamieni i czas
zbierania kamieni; jest czas pieszczot i czas wstrzymywania się od
pieszczot. (6) Jest czas szukania i czas gubienia; jest czas
przechowywania i czas odrzucania. (7) Jest czas rozdzierania i czas
zszywania; jest czas milczenia i czas mówienia. (8) Jest czas miłowania
i czas nienawidzenia; jest czas wojny i czas pokoju.

Starożytni Izraelici walczyli o Ziemię Obiecaną i było źle gdy chcieli
się ugodzić z wrogiem.
Z kolei jak opisuje Sienkiewicz w Quo Vadis, pierwsi Chrześcijanie
ginęli bez sprzeciwu. Jednak jak opisuje w Pustyni i w puszczy, Staś nie
zawahał się zabić wrogów w obronie kobiety, którą miał chronić, jednak
gdy miał propozycję by przejść na islam, to nawet groźba wobec tej
kobiety nie zmusiła go by wyparł się wiary.