Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

171. Data: 2018-04-23 18:45:20

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-02 o 08:53, XL pisze:
> Jestem sceptyczna co do Całunu Turyńskiego w zakresie TOŻSAMOŚCI osoby,
> która była w niego zawinięta. Można badać go w nieskończoność, ale badania
> te wciąż potwierdzają tylko fakt istnienia tej osoby - jednak nie są w
> stanie bezdyskusyjnie dowieść, że był to Jezus. (...)

Polecam książkę Grzegorza Górnego "Świadkowie Tajemnicy" - śledztwo
w sprawie relikwii Chrystusowych. Istnieja cała nauka o Całunie
Turyńskim zwana syndologią. Szczegóły - tamże.

* * *

Współczesna analiza techniką komputerową ujawniła min. napisy
na całunie, o następującej treści:

1. OPSEKIATHO - zdjęty wczesnym wieczorem,
2. PEZO - zaświadczam,
3. INNECEM - na śmierć,
4. TIBERIUS - Tyberiusz,
5. NNAZARENNOS - Nazarejczyk,
6. IESOUS - Jezus.

- cytat z ww. książki str. 57. Dowód, że jest to istotnie
płótno pogrzebowe Jezusa Chrystusa, wynika więc jak najbardziej
z naukowej analizy Całunu. Nie mówiąc o fakcie, że sam
Całun, gryzie sumienia zatwardziałych ateuszów.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

172. Data: 2018-04-24 21:13:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 22:46:46 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
badz-cicho-kobieta-powinna-milczec-w-kosciele,27841.
html
osciele.html
ze/art,107,czego-biblia-zakazuje-kobietom.html
h-milcza/

> Są i takie, co milczą. Nie słyszałeś?

Skoro milczały jak miałem je usłyszeć? ;)

173. Data: 2018-04-25 12:51:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No. Więc nie uogólniaj jedynie na podstawie... poziomu głośności.
LOL

PS. Swoją drogą, skoro Cię tak rażą krzyki rodzących - chciałabym Ciebie widzieć
podobnej sytuacji...

174. Data: 2018-04-30 13:08:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 kwietnia 2018 12:51:38 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
> LOL
>
> PS. Swoją drogą, skoro Cię tak rażą krzyki rodzących - chciałabym Ciebie widzieć

Bozia nie dała nam obojgu szansy żebyś zobaczyła i nie "rażą" tylko sugerują znaczące
odejście naszych samic (oraz lekarzy i procederów medycznych) od natury, gatunku
skoro wszystkie samice innych gatunków zwierząt zazwyczaj rodzą po cichu i z
niezwykłą ła/godnością

175. Data: 2018-04-30 15:10:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 13:08, m...@g...com pisze:

> [...]
> medycznych) od natury, gatunku skoro wszystkie samice innych
> gatunków zwierząt zazwyczaj rodzą po cichu i z niezwykłą

Indianki tez rodziły w ciszy i samotności. A nawet w drodze. Masz rację,
że krzyki rodzących tzw. cywilizowanych sa efektem degeneracji gatunku.

LeoTar Gnostyk

176. Data: 2018-04-30 21:43:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> medycznych) od natury, gatunku skoro wszystkie samice innych gatunków
> zwierząt zazwyczaj rodzą po cichu i z niezwykłą ła/godnością

Cóż, cywilizacja; kobieta dziś nie ma gdzie się ukryć na czas porodu,
zmuszają ją ponadto do nienaturalnej (leżącej) pozycji, a poza tym jest za
słaba fizycznie i zanikł u niej instynkt odgryzania pępowiny :->

--
XL

177. Data: 2018-04-30 21:44:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Indianki tez rodziły w ciszy i samotności. A nawet w drodze. Masz rację,
> że krzyki rodzących tzw. cywilizowanych sa efektem degeneracji gatunku.

Można to i tak rozumieć.

--
XL

178. Data: 2018-04-30 22:14:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 21:44:24 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Można to i tak rozumieć.

Egoizm w czystej POstaci -tak sie wita POtomka?! Krzykiem?
Jak to wpływa na psychike maluszka! I jak rokuje na reszte relacji...

179. Data: 2018-04-30 22:19:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 21:43:25 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Cóż, cywilizacja; kobieta dziś nie ma gdzie się ukryć na czas porodu,
> zmuszają ją ponadto do nienaturalnej (leżącej) pozycji, a poza tym jest za
> słaba fizycznie i zanikł u niej instynkt odgryzania pępowiny :->

Z tą pęPOwiną nie przesadzałbym -palce odgryźć ze złości ojcu dziecka czasem chcą
więc i pępowine odgryzłyby gdyby im dać za knebel ;P
A z ta POzycją faktycznie tragedia -zamiast dla wygody matki/i dziecka na czworaczka
lub w wodzie to kładą je na wznak dla wygody lekarzy i znów wszędobylski egoizm
czasów ostatnich

180. Data: 2018-04-30 22:41:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> A z ta POzycją faktycznie tragedia -zamiast dla wygody matki/i dziecka na
> czworaczka lub w wodzie to kładą je na wznak dla wygody lekarzy i znów

Naturalna pozycja to (prócz kolankowej) siedząca. Jak na kibelku.

--
XL

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?