Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

181. Data: 2018-04-30 22:44:06

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Egoizm w czystej POstaci -tak sie wita POtomka?! Krzykiem?
> Jak to wpływa na psychike maluszka! I jak rokuje na reszte relacji...

Maluszek podczas porodu raczej i tak niewiele słyszy. Względy żtp.
techniczne nie pozwalają :-)

--
XL

182. Data: 2018-05-01 06:55:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 22:44, XL pisze:

> Maluszek podczas porodu raczej i tak niewiele słyszy. Względy żtp.
> techniczne nie pozwalają :-)

Ale fizyczna presję to już chyba odczuwa. Krzyki są zaś nie dla niego
lecz dla otoczenia, na pokaz, jak to rodząca cierpi.:)

LeoTar Gnostyk

183. Data: 2018-05-01 09:57:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 22:44:08 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Maluszek podczas porodu raczej i tak niewiele słyszy. Względy żtp.
> techniczne nie pozwalają :-)

Jak słyszy w brzuchu to i znacznie lepiej PO wyskoczeniu z tegoż -POmimo zalanych
uszu ;)

184. Data: 2018-05-01 10:49:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 08:53:17 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

> [...]
> która była w niego zawinięta. Można badać go w nieskończoność, ale badania
> te wciąż potwierdzają tylko fakt istnienia tej osoby - jednak nie są w
> stanie bezdyskusyjnie dowieść, że był to Jezus.
> Niestety, nie ma na to sposobu. Jedyną względnie pewną metodą byłoby
> badanie porównawcze DNA, a do tego przecież nie ma absolutnie żadnych
> materiałow.
> Cóż, można oczywiście wierzyć, że to całun samego Jezusa, jeśli komuś to
> potrzebne do szczęścia, no ale przecież wiara chrześcijańska nie ucierpi,

wierz lepiej w Boga i to, co w Ewangelii napisano,
przy tym pomijajac slowa nawet Syna Bozego:
,,Boże mój, Boże mój, czemuś mnie opuścił?"

Bog nigdy nikogo nie opuszcza; ni mnie, ni Ciebie, ni Swietych, ni uzurpatorow.

gdybys Go znala, sama to wszystko z siebie wiedzialabys.
gdybys Go nie znala, sama to wszystko w sobie znalezc mozesz.

185. Data: 2018-05-01 11:12:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 09:59:08 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

> Policzyli już trochę temu prawdopodobieństwo że to NIE był Jezus -biorąc pod uwagę
wszystkie ustalenia na temat Człowieka z całunu:
> Wyszło im 1 do paruset miliardów

co ma za znaczenie, co im wyszlo?
znaczenie ma dla nich tylko to, co powinni dla swego "dobra" przyjac.
przeciez nie podcinaja galezi, z zalozenia, na ktorych siedza.

jacek

186. Data: 2018-05-01 11:33:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 10:39:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

> Jednak opierali się TYLKO na ustaleniach, a te ustalenia na jeszcze innych
> ustaleniach... Granica błędu po drodze się zwiększyła do n-tej potęgi już
> przed obliczeniem tego prawdopodobieństwa, więc niczego ten wynik nie
> obrazuje.

> Skoro chcemy tu opierać się na matematycznych metodach, to bądźmy
> konsekwentni i odrzućmy myślenie życzeniowe - różnica między tą jedną
> ...setmiliardową a zerem jest jednak wystarczająco duża, aby np. dla
> alergika stanowić granicę między życiem a śmiercią. Dla sprawy Całunu -
> [...]

Kosciol widzi wszystko, co zauwazyc uwaza.
aha, Kosciol jest potrzebny, bo mimo wszystkich niuansow,
sprzyja ludowi bozemu, zazwyczaj, jesli bys miala cos interpretowac.
na takiej samej zasadzie ja, te okropne js, tez sprzyjam Kosciolowi.

jacek

187. Data: 2018-05-01 23:38:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Jak słyszy w brzuchu to i znacznie lepiej PO wyskoczeniu z tegoż -POmimo zalanych
uszu ;)

,,PODCZAS PORODU". Czytaj ze zrozumieniem :-))
Przed nim oraz po nim kobita raczej się nie drze - no, chyba, że na chłopa
niezgułę.
Podczas porodu uszy dziecka nie są zalane, tylko ZATKANE. Spróbuj coś
słyszeć z głową wciśniętą w... No dobra, w kask za mały o jakieś 5 numerów
?

--
XL

188. Data: 2018-05-01 23:55:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

> wierz lepiej w Boga i to, co w Ewangelii napisano,
> przy tym pomijajac slowa nawet Syna Bozego:
> ,,Boże mój, Boże mój, czemuś mnie opuścił?"

Nie dyktuj, w co mam wierzyć i co pomijać.
Niczego tu nie wolno pomijać - te słowa Jezusa są ABSOLUTEM Jego
człowieczeństwa, bezspornym DOWODEM na Jego człowieczeństwo. Gdyby nie był
w tamtym czasie człowiekiem, może po prostu by nie cierpiał i spokojnie
,,przeczekał" przewidując, że nic Mu nie grozi.
Tymczasem - zareagował jak człowiek, w sposób tak typowo ludzki, że
bardziej nie można - w najcięższym cierpieniu ZWĄTPIŁ w Boga.
Tak mają ludzie. I to nie jest grzechem. W sytuacjach przekraczających
zdolności ludzkiego odczuwania o wytrzymałości Bóg nie wymaga od człowieka
niezłomności - inaczej nie uczyniłby go tak słabym.
Jezus-człowiek doświadczył cierpienia ponad ludzką wytrzymałość - i MUSIAŁ
zwątpić. To decydujący moment, w który dopełniło się Jego ludzkie
istnienie.
Jak można tego nie rozumieć!!!

> Bog nigdy nikogo nie opuszcza; ni mnie, ni Ciebie, ni Swietych, ni uzurpatorow.

Ale my opuszczamy Boga. Na mgnienie, na chwilę, na rok, na lata. Kiedy
cierpimy - winimy Go za to, oskarżając ,,Boże, gdzie jesteś?!" To zrobił
Jezus. Bo był człowiekiem.

> gdybys Go znala

Nikt Go nie zna dostatecznie. Ale wierzymy.

--
XL

189. Data: 2018-05-02 00:09:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]

> sprzyja ludowi bozemu, zazwyczaj, jesli bys miala cos interpretowac.
> na takiej samej zasadzie ja, te okropne js, tez sprzyjam Kosciolowi.

Trudno nie sprzyjać Kościołowi, do którego się samemu należy. No przecież
chyba dlatego się do niego należy, że nam on odpowiada.
CHYBA ŻE mylisz Kościół z jego częścią - hierarchią i szeregowym
duchowieństwem. Wtedy można mieć ambiwalentny stosunek - i ja taki mam,
zachowując jednak przewagę nastawienia pozytywnego. Uważam, że kilka (albo
i sporo) czarnych owiec nie umniejsza autentyczności posłannictwa i
ogromnej pracy rzeszy wspaniałych duchownych. Ja głównie takich spotykam.
To oni oraz autentyczni w wierze świeccy są solą Kościoła. Na tym się
skupiam, zauważając, oczywiście, także problemy.
Gdzie ich nie ma? Problemy są wszędzie tam, gdzie ludzie - w
nauczycielstwie, lecznictwie, sądownictwie, polityce - we wszelkich
strefach tzw. zaufania publicznego. Nie wiem, dlaczego akurat Kościół
miałby być inny.

--
XL

190. Data: 2018-05-02 20:46:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/04/2018 o 20:27, m...@g...com pisze:
> [...]
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694
> https://www.youtube.com/watch?v=PSUlyDG2M4M
>
> WŁOSCY NAUKOWCY ODTWORZYLI KSZTAŁT CIAŁA CHRYSTUSA

no i git, teraz trzeba tylko pobierac tantiemy za zbieznosci wizerunkowe
--
gazebo

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?