Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

51. Data: 2018-04-11 16:17:12

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 09:28:58 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

pot-z-boska-czastka/z58xf

> Zresztą co ja Ci tu będę. Powiem krótko: póki Kościół oficjalnie nie uzna
> CT za autentyk, póty nie mam obowiązku się nim ekscytować. Jak uzna - to i
> ja padnę na kolana.

Jezus pragnie by każde serce w Jego znakach rozpoznało Go "w wolności" samodzielnie a
nie po ogłoszeniu "ex cathedra" jak tłum nota bene "kościelnych baranów", cały
pontyfikat Franciszka idzie w tę stronę...stąd problem klerków z papieżem. Oni chcą
kontynuacji jurydyzmu instytucji a dostają wskazanie na jurydyzm serc...

> Aha. W Medjugorie też nie byłam. Pojadę, jak będzie oficjalnie ogłoszone
> miejscem świętym. Na razie - ,,non constat de supernaturalitate".

Możesz już nie zdążyć. Nota bene w tym roku KK uznał za autentyczne objawienia tzw.
"pierwszego tygodnia" Miedżugorie -tylko się tego nie nagłaśnia.

52. Data: 2018-04-11 16:42:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> więc zasadę że lepiej zanegować wszystkie Znaki. Tak jest gdy opierasz
> się wyłącznie na swoim "babskim rozumku". Odwagi XLa -"jesteśmy
> napełnieni Duchem Świetym" -chyba że w to ktoś -jak ty- nie wierzy... ;P

> Ta POdpucha widzę zawsze działa...POkusa by POstawić się w roli "sternika inych" ;P

> gdyby nie to "he he" -moznaby rzec że niedaleko jesteś od Królestwa
> Skajowego a tak wychodzi że tylko "opierasz się" o Drzwi(SwSe) blokując
> by On przypadkiem przez nie do Ciebie nie wszedł...ale nie bój żaby Mała
> - "On wchodzi mimo drzwi zamknietych"! ;)

Mój Prorok wchodzi tylko tam, gdzie Go chcą i drzwi Mu sami otwierają.
Nikomu się nie narzuca. Przed drzwiami zamknietymi czeka, aż się otworzą.
Ale widzę, że ten Twój nachalny okropnie.

--
XL

53. Data: 2018-04-11 16:57:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> stronę...stąd problem klerków z papieżem. Oni chcą kontynuacji jurydyzmu
> instytucji a dostają wskazanie na jurydyzm serc...

Tak tak.
A Franciszek to niby sam sfrunął wprost z niebios, bez żadnych ,,ex
cathedra" i tłumu ani jurydyzmu instytucji.
I generalnie nie przemawia do mnie jako Pasterz. Wyrósłszy za oceanem, w
(praktycznie) monolicie wyznaniowym nie czuje tutejszego blusa nic a nic.
Nie zetknąwszy się nigdy z niczym podobnym do europejskiej rzeczywistości,
w której się nagle znalazł - historycznej, społecznej, gada bzdury o
wpuszczaniu pod europejski dach całej Afryki hurtem - a sam ,,wpuścił" tylko
kilku starannie wybranych. I to ma być ten ,,przykład"? Żałosnie
nietrafiony.
Jak i reszta Jego pontyfikatu.

> Możesz już nie zdążyć.

Mam dwa wyjścia w związku z tą tragedią: przeżyję ewentualnie zemrę.
Ale i bez tego moje wyjścia są te same.
Czyli no problem.

> Nota bene w tym roku KK uznał za autentyczne objawienia tzw. "pierwszego
> tygodnia" Miedżugorie -tylko się tego nie nagłaśnia.

Poczekam, aż się ,,nagłośni". Ja się nie wyrywam przed szereg - a telefonu
od papieża jeszcze do mnie nie było, wiec spoko wodza. A w głuchy telefon z
Tobą bawić się nie będę, sorry.
:-)

--
XL

54. Data: 2018-04-13 15:05:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 kwietnia 2018 16:58:29 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> od papieża jeszcze do mnie nie było, wiec spoko wodza. A w głuchy telefon z

Jeśli nadal uważasz się za rzymską-katoliczkę to mocno naciągasz fakty ;P

55. Data: 2018-04-13 15:59:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 kwietnia 2018 16:42:43 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Mój Prorok wchodzi tylko tam, gdzie Go chcą i drzwi Mu sami otwierają.
> Nikomu się nie narzuca. Przed drzwiami zamknietymi czeka, aż się otworzą.
> Ale widzę, że ten Twój nachalny okropnie.

Twój "Prorok" to chyba jakiś z Koranu jest bo na pewno nie Pan Życia z Ewangelii Jana
20,19-31 ;P
"Wieczorem owego pierwszego dnia tygodnia, tam gdzie przebywali uczniowie, gdy drzwi
były zamknięte z obawy przed Żydami, przyszedł Jezus, stanął pośrodku i rzekł do
nich: Pokój wam!"
https://m.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/pismo-sw
iete-rozwazania/art,574,nie-badz-niedowiarkiem-j-20-
19-31.html

56. Data: 2018-04-13 16:05:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Mój Prorok wchodzi tylko tam, gdzie Go chcą i drzwi Mu sami otwierają.
> Nikomu się nie narzuca. Przed drzwiami zamknietymi czeka, aż się otworzą.
> Ale widzę, że ten Twój nachalny okropnie.

I jeszcze:
"Przychodzisz Panie mimo drzwi zamkniętych"
https://www.youtube.com/watch?v=l5RbXcTchEQ

57. Data: 2018-04-13 16:54:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Jeśli nadal uważasz się za rzymską-katoliczkę

Jak najbardziej uważam.

< to mocno naciągasz fakty ;P

Nie Tobie orzekać, czy i co naciągam.

--
XL

58. Data: 2018-04-13 17:01:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> https://m.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/pismo-sw
iete-rozwazania/art,574,nie-badz-niedowiarkiem-j-20-

Ach - Tobie chodziło TYLKO o te drewniane drzwi! Uff :->

--
XL

59. Data: 2018-04-13 17:02:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> I jeszcze:
> "Przychodzisz Panie mimo drzwi zamkniętych"
> https://www.youtube.com/watch?v=l5RbXcTchEQ

,,Oto stoję u drzwi i kołaczę,

jeśli ktoś usłyszy głos mój i otworzy drzwi,

wstąpię do niego i będę z nim wieczerzał,

a on ze mną. ,,

Obj. 3:20

--
XL

60. Data: 2018-04-13 21:00:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 16:54:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jak najbardziej uważam.

Lepiej idź sprawdzić swoją księgę chrztu bo za Benedykta było ponoć tajne
rozporządzenie watykańskie żeby po publicznej negacji autorytetu papieża wykreślać z
niej takich delikwentów z dopiskiem "apostata" ;)

> < to mocno naciągasz fakty ;P
>
> Nie Tobie orzekać, czy i co naciągam.

"...a nawet obecnemu papieżowi wara od tego" ;P

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?