Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

61. Data: 2018-04-13 21:12:20

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 17:02:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> ,,Oto stoję u drzwi i kołaczę,
>
> jeśli ktoś usłyszy głos mój i otworzy drzwi,
>
> wstąpię do niego i będę z nim wieczerzał,
>
> a on ze mną. ,,
>
> Obj. 3:20

Zastanawia mnie niestety to jedno czy ty potrafisz usłyszeć jakiś inny głos...poza
tym interpretowanym jako swój własny "wyemancypowany z emancypacji", różne są sposoby
pewnego bytu na takie "niezależne-wolne-wojownicze" umysły ;)

62. Data: 2018-04-13 21:29:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 17:01:10 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
iete-rozwazania/art,574,nie-badz-niedowiarkiem-j-20-
19-31.html

> Ach - Tobie chodziło TYLKO o te drewniane drzwi! Uff :->

Drzwi serc piekielnic również -w końcu wyznajesz "zstąpił do piekieł" -myślisz że tam
mają odrzwia drewniane? ;P

63. Data: 2018-04-13 21:30:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 21:12:21 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
pewnego bytu na takie "niezależne-wolne-wojownicze" umysły ;)

"niezależne-wolne-wojownicze-babskie" "umysły" ;P

64. Data: 2018-04-13 22:33:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Lepiej idź sprawdzić swoją księgę chrztu bo za Benedykta było ponoć tajne
> rozporządzenie watykańskie żeby po publicznej negacji autorytetu papieża
> wykreślać z niej takich delikwentów z dopiskiem "apostata" ;)

Super. Tym samym Benedykt XVI w utajeniu przed wiernymi rozszerzył
definicję apostazji ponad dotychczasową (czyli ponad całkowite odrzucenie
wiary katolickiej).
LOL
To tak, jakby np. zmienić Kodeks Karny i nie publikując zmian oskarżać i
sądzić ludzi na podstawie tej (zmienionej, tajnej) wersji. Mądryś Ty?

Poza tym co tam ja, ze swoją maluczką ,,apostazją" - pojawiły się JAWNE
oskarżenia o APOSTAZJĘ wobec samego JPII - i to ze strony duchownych
(https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Daniel_Dolan)!
Ciekawe, czy im też już w akta wpisali ,,apostata".
Tu stosowny artykuł oskarżycielski:
http://www.ultramontes.pl/Apostazja.htm
:->

> "...a nawet obecnemu papieżowi wara od tego" ;P

Między Tobą a papieżem JEDNAK odległość jest ogromna.

--
XL

65. Data: 2018-04-13 22:34:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> "niezależne-wolne-wojownicze-babskie" "umysły" ;P

No wreszcie odkryłeś karty, CHŁOPIE!

--
XL

66. Data: 2018-04-13 23:37:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> <m...@g...com> wrote:

Uwaga - errata do posta wyżej:

> Super. Tym samym Benedykt XVI w utajeniu przed wiernymi

OGRANICZYŁ

> definicję apostazji

w porownaniu z

> dotychczasową

(całkowite odrzucenie wiary katolickiej)

- do zaledwie ,,negowania autorytetu papieża".

> LOL
> To tak, jakby np. zmienić Kodeks Karny i nie publikując zmian oskarżać i
> sądzić ludzi na podstawie tej (zmienionej, tajnej) wersji.

Albo nie, podam lepszy przykład: tajnie zmienić prawo podatkowe i tajnie
zacząć naliczać ludziom zaległości podatkowe do zapłacenia, wynikające
wprost z tych zmian :->

> Mądryś Ty?

Niebałdzo chyba.

> [...]
> http://www.ultramontes.pl/Apostazja.htm
> :->

> Między Tobą a papieżem JEDNAK odległość jest ogromna.

Ba.

--
XL

67. Data: 2018-04-14 10:43:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 22:34:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> No wreszcie odkryłeś karty, CHŁOPIE!

Jakże łatwo cię sprowokować ;P
ale do sedna "słyszenia głosu Pana" się nie odniosłaś...

Naści tu coś poniżej - przepracuj temat "babski-hardy-umyśle" ;)
http://www.fronda.pl/blogi/nie-ogladajac-sie-wstecz/
badz-cicho-kobieta-powinna-milczec-w-kosciele,27841.
html
https://www.gotquestions.org/Polski/kobiety-milcza-k
osciele.html
https://m.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/slowo-bo
ze/art,107,czego-biblia-zakazuje-kobietom.html
http://zbawienie.pl/niewiasty-niech-na-zgromadzeniac
h-milcza/

68. Data: 2018-04-14 10:43:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 22:33:12 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> (https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Daniel_Dolan)!
> Ciekawe, czy im też już w akta wpisali ,,apostata".

"Wszyscy jesteśmy apostatami
a ci którzy temu przeczą są
w dodatku hipokrytami..."
Ot parafraza Rz3.23
http://www.biblijni.pl/Rz,3,21-31

> Między Tobą a papieżem JEDNAK odległość jest ogromna.

W równości w chrzescijańskim Braterstwie wobec Jezusa, w obdarowaniu Charyzmatami
Ducha Św i przed tronem Boga Ojca?
Bynajmniej żadna.
I tu wychodzi twoja totalna nieznajomość i brak wyczucia w temacie wyznawania Wiary
którą sobie samej przypisujesz.

69. Data: 2018-04-14 11:42:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 21:29:54 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

iete-rozwazania/art,574,nie-badz-niedowiarkiem-j-20-
19-31.html

> Drzwi serc piekielnic również -w końcu wyznajesz "zstąpił do piekieł" -myślisz że
tam mają odrzwia drewniane? ;P

...o wyrzucaniu z opetanych demonów przez Jezusa nie wspominając, przecież taki
opetany nie ma woli "wpuścić" Pana do swego serca dobrowolnie...na tym polega
opetanie -że delikwent nie ma wolnej woli ale demon kieruje nim wedle swojej...

70. Data: 2018-04-14 11:52:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Daniel_Dolan)!
> Ciekawe, czy im też już w akta wpisali ,,apostata".

Puścilem ci starego fakenewsa o tym rozporządzeniu Benka a ty idziesz w temat jak w
dym -w ten sposób zweryfikowałem że nie masz absolutnie wyczucia Ducha Kościoła, bo
Kościół tak NIE działa...choć aktualnymi wytycznymi o przyjmowaniu aktu apostazji
przez kościół sam mocno jestem zbulwersowany.
Weź sie proszę Ixla za jakąś solidną formację duchową, Cwiczenia Duchowe Inga Loyoli
na ten przykład bo pisujesz tu dużo ale po tym co i jak piszesz absolutnie widać że
wciąż sama jesteś duchowo w krzakach...wstyd mi za Ciebie...autentycznie wstyd...
Charyzmatyków Ci na dzień dobry nie polecam, może poza WiSzNE "Zacheusz", w Neo
zapewne się totalnie nie odnalazłabyś choć szkoda)

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?