Re: Wnęki okienne - malować czy nie?

From: "Andrzej i B." <a...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Wnęki okienne - malować czy nie?
Date: Sat, 30 Nov 2002 17:49:47 +0100

A ja malowałem. Żona woli krótkie firany i intensywne kolory np. w kuchni
mamy intensywny ciepły żółty i okna dębowe (meble jasny dąb) biały by nie
pasował do niczego. W pokoju łosoś i białe okna ale pomalowaliśmy na ten sam
kolor co ściany. Mam duże okna (bez dzieleń) i ładny widok a rama nigdy nie
upiększa i gdy malujesz wnękę na kolor ramy wizualnie one się powiększają,
powstaje oddzielenie części okna wraz z wnęką od reszty pomieszczenia ale to
kwestia gustu a z gustami się nie dyskutuje jak ktoś powiedział. Przy twoim
pomarańczowym powstanie kontrast musisz sama ocenić.
A czy ktoś zobaczy kolor z zewnątrz czyżby jakieś kompleksy?
Na parterze sąsiad pomalował na granatowo - widocznie mu się podobało ja
lubię jasne ważne abyśmy się czuli dobrze a nie myśleli co sąsiedzi pomyślą,
zresztą i tak się dowiedzą ;) .
Najważniejsze aby tobie się podobało i nie dawaj sobie wmówić czegoś do
czego sama nie jesteś przekonana i nie "czujesz tego".