Wnęki okienne - malować czy nie?

1. Data: 2002-11-29 11:20:59

Temat: Wnęki okienne - malować czy nie?
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się teraz maluje pokoje - czy wnęki okienne (mające raptem 20 cm głębokości)
maluje się na kolor ściany czy zostawia białe? Pokój będzie pomalowany na ciepły
pomarańcz, czy w takim razie powinnam również pomalować te wnęki?

Pozdr

zula

1. Data: 2002-11-29 12:45:07

Temat: Re: Wnęki okienne - malować czy nie?
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zuleyka <z...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:as7iu5$1hd4$...@N...K.PL...
> [...]
pomalowany na ciepły
> pomarańcz, czy w takim razie powinnam również pomalować te wnęki?

Witaj, to chyba zalezy jak sie komu podoba.Ja osobiscie wolalabym
pomalowac na ten sam kolor co sciany.
pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-11-29 19:00:49

Od: "A.M." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> głębokości)
> pomalowany na ciepły

> Witaj, to chyba zalezy jak sie komu podoba.Ja osobiscie wolalabym
> pomalowac na ten sam kolor co sciany.
> pozdrawiam Fiona

A ja zostawiłam białe. Przede wszystkim dlatego, aby przez białe firany nie
prześwitywał kolor. Poza tym z zewnątrz nie widać jaki mam kolor ścian.
Mieszkam na 1 piętrze, jeżeli to 10 piętro i tak nic z dołu nie będzie
widać.
Pozdr
A.M.

1. Data: 2002-11-30 15:51:31

Od: "Damian P." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja początkowo pomalowalam na kolor, ale po paru maźnieciach walkiem,
stwierdzialm ze lepiej wyglada białe, i naprwade wyglada przytulniej. A poza
tym to zależy od upodobań.
Pozdrowienia
Baśka

--
Bezplatny dostep 0 20 9 4 3 4 ISDN/V90/V110 (Warszawa)

1. Data: 2002-11-30 16:49:47

Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja malowałem. Żona woli krótkie firany i intensywne kolory np. w kuchni
mamy intensywny ciepły żółty i okna dębowe (meble jasny dąb) biały by nie
pasował do niczego. W pokoju łosoś i białe okna ale pomalowaliśmy na ten sam
kolor co ściany. Mam duże okna (bez dzieleń) i ładny widok a rama nigdy nie
upiększa i gdy malujesz wnękę na kolor ramy wizualnie one się powiększają,
powstaje oddzielenie części okna wraz z wnęką od reszty pomieszczenia ale to
kwestia gustu a z gustami się nie dyskutuje jak ktoś powiedział. Przy twoim
pomarańczowym powstanie kontrast musisz sama ocenić.
A czy ktoś zobaczy kolor z zewnątrz czyżby jakieś kompleksy?
Na parterze sąsiad pomalował na granatowo - widocznie mu się podobało ja
lubię jasne ważne abyśmy się czuli dobrze a nie myśleli co sąsiedzi pomyślą,
zresztą i tak się dowiedzą ;) .
Najważniejsze aby tobie się podobało i nie dawaj sobie wmówić czegoś do
czego sama nie jesteś przekonana i nie "czujesz tego".

1. Data: 2002-12-03 08:27:36

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dzięki za wszystkie rady. Do malowania jeszcze daleko (najpierw kafelki ;), ale
oglądając różne czasopisma o wnętrzach doszłam do wniosku, że malowanie i
malowanie to dwie różne sprawy... Można malować na wiele sposobów, ba, nawet nie
wiedzialam, ze sciany maluje sie "na zakładke" z sufitem.
W każdym razie zdecydowałam, że wnęki okienne pozostawię białe :)

Pozdr

zula

co pod panele ?
rama łóżka - 180 x 200 - kolejny raz
rama łóżka - 180 x 200 - kolejny raz
Pralka AEG 70340 ma czy nie ma ...
sprzedam dom 200m2 , 2-kondygnacyjny, podpiwniczony, strych, ogród