Wnioski

1. Data: 2005-03-05 10:05:59

Temat: Wnioski
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzwoniłam dzziś do PPCR i dowiedziałam się że wnioski będą na dniach. Proszę
pytać najlepiej codziennie żeby nie przeoczyć
pozdrawiam grupowców
Dawa

2. Data: 2005-03-05 10:35:17

Temat: Re: Wnioski
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawa" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Proszę
> pytać najlepiej codziennie żeby nie przeoczyć
http://www.k.stefanski.com.pl/?d=1&p=1

Dofinansowania do wózków elektrycznych w roku 2005

Dofinansowania do elektrycznych wózków inwalidzkich:
Informujemy odwiedzających nasze strony, że na podstawie uchwały Rady
Zarządu PFRON z 23 lutego 2005 wnioski o dofinansowanie do zakupów wózków
inwalidzkich z napędem elektrycznym można składać w oddziałach PFRON w
terminie od 15 marca do 30 kwietnia 2005. Wysokość maksymalnego
dofinansowania może wynosić do 20.376,00 zł.

W przypadku wystąpienia zmian, zgłosimy je niezwłocznie w tym miejscu.

Witam Was ponownie :-)
Karteczki z hasełkami
str.Pfronu
dobry syntetyzator mowy