Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej

Data: 2003-05-07 06:57:54
Temat: Re: Wojna o zmywanie-fragment z wyborczej
Od: "tweety" <n...@n...pl>

> "Dorota***" <d...@o...pl> wrote in message
a potem nie wysłuchujesz od teściów, szwagierek, szwagrów, jaka z ciebie
> zła synowa (bratowa).... Obyś tego nigdy nie zaznała, a dowcipy o
> teściowych

a czemu ich nie zapytasz od czego są telefonu?? jesli tolerujesz to ze oni
źle o tobie mówią i tylko dla tego sprzątasz to współczuję, bo ja sprzętam
wtedy kiedy mam ochote i zeby było czysto a nie dla kogos.

u mnie akurat tesciowie nie wpadają, bo niestety słaby kontakt z tesciem a z
tesciową wcale, ale wpadają rodzice moi i kiedys powiedziałam mojej mamie,
ze jak jej sie nie podoba ze u mnie nie jest idealnie bo nie jest, (bo ja
bywam zmęczona, maż chodzi do pracy, pies brudzi, a ja nie bedę latac cały
czas ze szmatą i sprzątać po wszystkich) to niech nie przychodzi, a jak sie
godzi przychodzic i podoba jej sie sprzątanie u mnie to prosze bardzo nie
mam nic przeciwko. Przynajmniej ra zw tygodniu u Karoli pokój sprzątnięty
;-)))
a poza tym przyjmujemy wizyty czy wizytacje z sanepidu??

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/