Worki na butach w szpitalach [crosspost]

11. Data: 2005-12-20 14:26:34

Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2005 10:46:06 +0100, scream napisał(a):

> Czy jesteś absolutnie pewien, że ten obowiązek dotyczy także sprzedaży
> przez automaty samoobsługowe?

Jeszcze nie, ale niebawem.....

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,30608
78.html

--
PiS = Populizm i Socjalizm
To napisałem ja - zapluty karzeł III RP

12. Data: 2005-12-20 19:30:05

Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie dlatego, ze nie ma przepisow zobowiazujacych do noszenia tych
> kapci, to nie ma obowiazku! A nie na odwrot! :)

Nie ma tez obowiazku wpuszczania na teren szpitala.

--
Krzysiek, Krakow

13. Data: 2005-12-20 20:46:06

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma tez obowiazku wpuszczania na teren szpitala.
Czy aby na pewno? Jest cos takiego jak karta praw pacjenta czy jak to sie
nazywa?

--
pzdr smoq

14. Data: 2005-12-20 20:48:29

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma tez obowiazku wpuszczania na teren szpitala.
>
> --
> Krzysiek, Krakow

II. Prawa pacjenta w zakładzie opieki zdrowotnej, o których stanowi ustawa o
zakładach opieki zdrowotnej z 1991 r.

(...)

2. Pacjent w zakładzie opieki zdrowotnej ma prawo do:

(...)

10. dodatkowej opieki pielęgnacyjnej sprawowanej przez osobę bliską lub inną
osobę wskazaną przez siebie - art. 19 ust. 3 pkt 1,
11. kontaktu osobistego , telefonicznego lub korespondencyjnego z osobami z
zewnątrz - art. 19 ust. 3 pkt 2,

15. Data: 2005-12-20 21:30:48

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:do8hj5$pak$1@atlantis.news.tpi.pl>
Fil <f...@b...pl> pisze:

> No wlasnie dlatego, ze nie ma przepisow zobowiazujacych do noszenia
> tych kapci, to nie ma obowiazku!

A nie ma? Wobec tego może nie ma też innych przepisów sanitarnych?

--
PozdrawiaM

16. Data: 2005-12-21 00:38:37

Od: JFK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2005 11:58:54 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> Z mojego doświadczenia wynika, że najlepszym sposobem jest zażądanie
> paragonu lub rachunku za te foliowe buty. Od razu się okazuje, że tak
> naprawdę, to nie wiadomo kto je sprzedaje. Sprzedający gdzieś znika i
> się już nie pojawia i tak dalej. Szpital - biorąc pod uwagę obrót -
> musiał by mieć kasę fiskalną. Działa w 90% przypadków.
No to szpital w Gdyni by cie tu nieco zalatwil : stoi automat z tymi
workami. :-)
Nawiasem mowiac jak w ogole istnienie automatow ma sie do obowiazku
wystawiania paragonow?
Bo u nas na uczelni stoi kilkanascie roznych tego typu maszyn. Kase robia
naprawde konkretna ale w zasadzie fiskus w zaden sposob nie moze sprawdzic
tego ile jej jest.
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna:
http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
lub(wolniej)na adres z From

17. Data: 2005-12-21 00:48:18

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JFK [s...@g...com] napisał:

Zapytaj na podatkach, ale z tego co pamiętam, to akurat automaty są
zwolnione. Natomiast ja nie jestem przeciwny wprowadzaniu obowiązku
posiadania owych ochraniaczy na buty, tylko nerwowo protestuję
przeciwko obowiązkowi ich zakupu, do którego to niekiedy się szpitale
posuwają. Ja tam nie widzę problemu w przynoszeniu własnych woreczków,
zwłaszcza, że jak ktoś leży w szpitalu, to wiele razy się go odwiedza
i woreczek znowu co chwilę nie jest mi nowy potrzebny.

18. Data: 2005-12-21 01:55:27

Od: "Arkadiusz Darocha" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Woreczki są tylko na ten brud, aby sprzątaczkom było łatwiej. Przecież
wiadomo, że wszelkie wirusy i bakterie i taak się przedostaną. A poza tym kto
powiedział, że bakterie są tylko na podłodze? wszystko mija się z celem bo i
tak większość osób wkłada te woreczki do torebki lub kieszeni , żeby użyć
jeszcze raz przez co następuje wymiana bakterii itp.

19. Data: 2005-12-21 07:27:02

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:do8hj5$pak$1@atlantis.news.tpi.pl>

> A nie ma? Wobec tego może nie ma też innych przepisów sanitarnych?

Nas tych wszystkich nalepkach na drzwiach nie ma zadnego podpisu. Czy to ze
obowiazku domaga sie dyrekcja czy jakas inna wladza, czy ze to jest jakis
wyjatek z jakiegos regulaminu.

--
pzdr smoq

20. Data: 2005-12-21 07:45:08

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Smorzewski <s...@b...pl> napisał(a):

> Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
> zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy?
Ja
> ostatnio poslizgnalem sie wlasnie na schodach, na szczescie nic mi sie nie
> stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie zimą
> jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej mokrosci
musi
> sie dostac na schody w szpitalach?

Ja mysle, ze te ochraniacze sa potrzebne i to wlasnie w deszczowa pogode ze
wzgledu na higiene w szpitalu. Uwazaj na schodach poprostu jak idziesz w
czyms takim, badz mozesz chodzic w skarpetkach jesli masz czyste.
W Stanie New York nie stosuje sie zadnych ochraniaczy na obuwie ALE: na
chdnikach jest czysto nikt nie charcze na chodnik i psy sie nie zalatwiaja,
jak jest w innych Stanach nie wiem.

nerki
odmrozenie?
Brodawka lojotokowa