Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

41. Data: 2015-09-02 20:55:29

Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Sep 2015 20:36:07 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-09-02 19:36, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No! właśnie, dopiero co, zajarzyłam, że w agroturystyce też masz
> wieloletnie doświadczenie.

Zbyt się rozjarzyłaś w tym momencie, nie zawsze jest to równoznaczne z
zabłyśnięciem.

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

42. Data: 2015-09-02 21:26:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbyt się rozjarzyłaś w tym momencie, nie zawsze jest to równoznaczne z
> zabłyśnięciem.

Największej najjaśniej świecącej gwiazdy i tak nie przyćmię.

w górze tyle gwiazd w dole tyle miast

43. Data: 2015-09-02 22:27:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Sep 2015 21:26:39 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-09-02 20:55, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Największej najjaśniej świecącej gwiazdy i tak nie przyćmię.

Podmuchać?

44. Data: 2015-09-03 09:31:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ani kraj, ani miejsce pochodzenia nie - i radzę, na tym się dobrze
> s-kupcie.

Uwierz, naprawdę jesteśmy od dawna dorośli i potrafimy zadbać o siebie. Nawet
bez bezcennych , nieproszonych "rad".

J.

www.kontestacja.com

45. Data: 2015-09-03 09:32:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Widzę, że obudziłam w Tobie zasiedziałe zuo. Może sobie dokądś pójdzie.

Pójdzie, jak mu się zechce. Wyganiać z ciebie zawiść.

J.

www.kontestacja.com

46. Data: 2015-09-03 11:53:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Sep 2015 09:32:03 +0200, krys napisał(a):

> Pójdzie, jak mu się zechce.

W każdym razie uruchomione.

> Wyganiać z ciebie zawiść.

LOL

47. Data: 2015-09-03 12:13:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Sep 2015 09:31:13 +0200, krys napisał(a):

> Uwierz, naprawdę jesteśmy od dawna dorośli i potrafimy zadbać o siebie. Nawet
> bez bezcennych , nieproszonych "rad".

Oczywiście.
http://www.fakt.pl/Handlarze-sprzedaja-na-bazarach-m
ieso-bez-badan,artykuly,227862,1.html

48. Data: 2015-09-03 12:18:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Oczywiście.
> http://www.fakt.pl/Handlarze-sprzedaja-na-bazarach-m
ieso-bez-
badan,artykuly,227862,1.html

Fakt to jest najlepsze źródło informacji.
A mięso bez badań przynajmniej nie jest zagraniczne;->
U mnie na targu też byłaś, widziałaś, wiesz, podobnie jak w agroturystyce.

J.

www.kontestacja.com

49. Data: 2015-09-03 12:50:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Sep 2015 12:18:35 +0200, krys napisał(a):

ieso-bez-
> badan,artykuly,227862,1.html
>
> Fakt to jest najlepsze źródło informacji.
> A mięso bez badań przynajmniej nie jest zagraniczne;->

Czyli lepsze 3-]

> U mnie na targu też byłaś, widziałaś, wiesz, podobnie jak w agroturystyce.

Wiele razy słyszy się w mediach o przekrętach weterynarzy i sprzedających -
widocznie Ciebie te informacje omijają.
Pierwsi przystawiają pieczątki "na oko" = bez badania i za łapówki, drudzy
podmieniają sprzedawane mięso/tusze, od zaplecza wprowadzając niebadane.

50. Data: 2015-09-03 13:31:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wiele razy słyszy się w mediach o przekrętach weterynarzy i sprzedających
> - widocznie Ciebie te informacje omijają.

No, w końcu nie mam TV. Nikt mnie nie straszy.

> Pierwsi przystawiają pieczątki "na oko" = bez badania i za łapówki, drudzy
> podmieniają sprzedawane mięso/tusze, od zaplecza wprowadzając niebadane.

Mam na tyle małą społeczność, że to się po prostu nie opłaca.
Przekręt oznacza śmierć gospodarczą dla sprzedawcy.
Poza tym weterynarze i sprzedający równie dobrze mogą robić przekręty za
łapówki w kieleckich supersklepikach, w których się zaopatrujesz.

J.

www.kontestacja.com

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice